hoelang kan een bloeding duren?!?!

A

Anoniem

Guest
hallo dames, ik heb sinds eergisteren bloedingen zonder een centje pijn. Mijn vraag is nu hoe lang kan zoiets duren als je nog steeds zwanger bent?

Hoi,

Dat is natuurlijk heel moeilijk in te schatten. In principe is bloedverlies tijdens de zwangerschap natuurlijk niet goed..
Ik weet niet hoever je bent.
Ik zou de verloskundige sowieso bellen om te vragen hoe of wat.
Als het een miskraam is, dan gaat dat natuurlijk ook gepaard met bloedverlies en uiteindelijk stolsels.
Ik heb verschillende verhalen gehoord van bloedverlies met en zonder pijn   wat goed en wat mis is gegaan..

Ik snap je onzekerheid en ik zou uitsluitsel willen hebben.
Bel je verloskundige en vraag evt. om een echo.. Voor jezelf een stuk duidelijker, hoe en wat er misschien aan de hand is.

Ik wens je veel sterkte!

liefs,

Suus.

hoi suus,

ik heb morgenochtend een echo. ik denk zelf dat ik niet meer zwanger ben omdat alle kwaaltjes zijn verdwenen dus. Maar ik wou graag informatie van dames lezen over hoelang hun bloedingen duren.

Ik wens je heel veel succes morgen bij de echo morgen.

Is je bloedverlies nu ook gestopt??
Mijn ervaring dus met bloedverlies is dat het bij mij zondag is begonnen ( niet heel hevig en dat het dus nu na de miskraam alweer veel minder is)..

Heb je zelf echt het idee dat er geen zwangerschap meer is??
Ik zou het heel rot voor je vinden, weet nu zelf hoe het is als het fout gaat!!

Echt heel veel sterkte, en laat je het morgen even weten, ik zal aan je denken.

Liefs,

Suus.

hai hai

zenuwslopend he,..hoever ben je?
Ik heb een bloeding gehad toen ik 6weken zwanger was, gewoon ineens knalrood bloed bij het afvegen en best een hoop, de hele dag ging het door,..geen stolsels of buikkramp,..gewoon rood bloed,..ik werd helemaal gek,..dat wachten op stolseltjes en krampen is verschrikkelijk,...totdat het in de loop van de avond wat minder werd en de volgende dag was t bruin net als de laatste dag van je menstruatie. Ik mocht met 7.5 week komen voor een echo ,eerder kon niet volgens de vk want dan zou er sowieso niks te zien zijn..dat waren hele lange dagen want ik vertrouwde er helemaal niet meer in, maar al snel zagen we een hartje kloppen en ik was zo blij,... de vk verzekerde mij al eerder dat het gewoon een gesprongen bloedvaatje was geweest maar toch wist ik t nu pas zeker,,...ik hoop van harte meid dat voor jou hetzelfde geld heel veel succes morgen en laat nog wat weten.

veel liefs janneke

Terug
Bovenaan