hoelang kan het duren dat menstruatie uitblijft?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ben net ingeschreven op deze site, dit om hopelijk wat antwoorden te krijgen op vragen die ik heb..

ik ben in op 3 mei gestopt met mijn pil...op 7mei begonnen mijn maandstonden...
nu zijn we ondertussen 18 juni en ik heb ze nog steeds niet... dat is dus al een cyclus van 43 dagen ...
heb vorige week donderdag een test gedaan en het was negatief...
hoe lang kan de menstruatie uitblijven maximum ...
want ik zit gelijk al lang te wachten en wil eens weten wat mijn normale cyclus is.
omdat ik dol graag aan een eerste baby'tje wil beginnen.
wie kan er mij raad geven?

Hoi,

Het kan zelfs wel 6 maanden duren voor je je eerste ongi krijgt. Mijn HA zei wel dat hij na 3 maanden een vruchtbaarheidstest zou doen, mocht mijn ongi nog niet op gang gekomen zijn. Maar dat is ie wel.
Het beste kan je denk ik nog ff tijdje aan kijken en anders altijd je HA om advies vragen.
In ieder geval heel veel succes en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Liefs

Reneke

hoi eef

het kan wel effe duren voor dat je je eerste menstruatie krijgt..
je moet nu eerst ontpillen
effe rustig afwachten zou ik zeggen

xx ellis

Hoi
ik wil je absoluut niet ontmoedigen maar ik ben al 8 maanden gestopt met de pil en nog geen een keer ongi   geworden (heeft uiteindelijk zijn reden)
Het kan ook zijn dat je lichaam nog zelf de natuurlijke cyclus moet vinden en dat het iets langer duurt.
Je zou het ook aan de ha kunnen vragen maar die zegt waarschijnlijk dat je gewoon even moet afwachten.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte
gr anjim

Hoi Eefje,

Als je net met de pil bent gestopt kan het inderdaad super lang duren voordat je ongesteld wordt. Maar je hoeft niet eerst ongesteld te worden om zwanger te raken. Je hebt wel gewoon eisprong als het goed is. Heb ik zelf ook gehad. Werd ook maar niet ongesteld nadat ik met de pil was gestopt. Bleek ik dus al paar maanden zwanger... Dus ik zou wel af en toe testen of je niet toevallig al zwanger bent en  verder gewoon lekker wiebelen wanneer je zin hebt...

Succes

Terug
Bovenaan