Hoelang kun je de eisprong voelen?

Ik heb een vraag over de eisprong. Veel dames op dit forum voelen deze. Ik heb een cyclus van 28 dagen, en heb tot aan 2 maanden toe nooit last van mijn ongi of eisprong gehad. Nu is dit wel anders. De eisprong ligt ongeveer tussen de 14 dagen naar je ongi toch? Tenminste bij een cyclus van 28 dagen. Maar hoelang kun je last van opgezette borsten en pijn in de linker onderbuik hebben van een eisprong? Ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus en heb sinds 4 dagen weer ontzettende steken. De eisprong is toch al geweest? Of kun je daar langer last van hebben. Ik moet s'nachts ook vaak naar de toilet en wordt dan wakker met een soort kramp.
Ook heb ik soms wat wit op mijn tepel zitten. Dit is maar nihil, maar wel een beetje hard. Graag zou ik een reactie willen ontvangen. Mijn vriend en ik willen wel graag zwanger worden. Wij denken er niet teveel aan, en zien vanzelf wanneer wij mama en papa mogen worden.

Hoi Anoniem, even ter verduidelijking, je eisprong heb je 12 tot 14 gagen voor je menstruatie.

In jouw geval is het dus goed mogelijk dat je last hebt van je eisprong. Ik zou zeggen gaa ervoor!

Groetjes.

ik had altijd zeker een week last van steken van mijn eisprong. altijd rechtsonderin. kon dan altijd moeilijk mijn rechterbeen optrekken dat deed al pijn.
toen ik in een maand tijd geen eisprong voelde was ik zwanger.
dus eigenlijk moet je sexen voordat je het voelt. want volgens mij op het moment dat het steekt sterft het eitje al af...
tenminste dat was bij mij.
gr. sandy

Terug
Bovenaan