hoelang kun je zelfgemaakt fruit- en groentehap in koelkast bewaren?

Hihihi wat dacht je, dat forum plaatst zo rot dus dan maar ??
Hahahaha
Wat fruithap betreft ikdoe een halve appel en halve peer in de blender en   de andere helft doe ik in folie in de koelkast voor de volgende dag. (niet gepureerd)
Groente maak ik een hele mik tegelijk en vries het in porties in.

Op de potjes van olvarit staat 48 uur houdbaar in de koelkast als het open is.

Pauline  

joepie ja jeeeee!! Nou na 1000x geprobeerd te hebben om te reageren mag ik dan toch eindelijk!!!!! Men wat een .... forum gister en vandaag zeg! Pffffffffffffffff

Maar goed, moet ik wel een reactie plaatsen natuurlijk... ik ga uit van 3 dagen (net zolang als de potjes.) Ik heb fruit bewaard, maar de 3e dag was toch echt wel max! Daarna verloor het de smaak en werd het niet echt lekkerder. Wordt zuur enzo. En banaan met druif hooguit een dag, anders gaat de druif gisten.... Ook niet echt lekker. Groente heb ik nog niet geprobeerd, maar dat kun je ook altijd invriezen, dan kun je het wel een tijdje langer bewaren.
Maaike

Ps gelukkig heb ik t gekopieerd, want ik moest t nog 3x proberen. Grrrrrrrrrrr

Wij hebben van bambix de baby-rijstewafeltjes. Daar zit geen zout in. Kian vind het alleen niks, want hij houdt niet van stukjes in z'n mond. hihi. Komt nog wel.
Liefs Nelleke

hihi, die reactie van 10.54 uur van mij hoorde uiteraard bij een ander topic. Maar ja, met dit forum sta ik nergens meer van te kijken. Ga nog maar 's mailen met de redactie. .
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan