hoelang last van tandjes doorkomen?

de titel zegt het al. Hoelang hadden jullie kleintjes last toen de eerste tandjes doorkwamen. Mijn dochter wil niet de fles nemen, dus moet ik telkens pap maken en met een lepel geven. Gelukkig neemt ze dat wel, maar daardoor ligt het hele schema overhoop, waardoor ze ook 1x minder melk krijgt en ook minder vocht binnen krijgt. Ik merk dat de luiers minder nat zijn. Het enige wat het CB zegt is dat ik maar pap moet geven en dat het maar een paar dagen duurt. Dit is nu al dag 2.

Anjuli
 
Het kan inderdaad wel eventjes duren. Tymo had er soms wel ruim een week last van. Hij heeft er ook altijd flinke koorts bij(ruim 40), hele kapotte billen(tot bloedens toe en is dus ook niet te genieten. Helaas echt helemaal niks aan te doen, behalve wachten tot het over gaat. Zelfs als de tand net door is kunnen ze er nog eventjes last van houden. Teminste dat is mijn ervaring en Tymo heeft inmiddels 8 tanden. Inmiddels heeft hij al een paar weken last van kiezen die er aan zitten te komen, maar nog niet echt willen door zetten. Heel vervelend, maar het hoord er bij.
Heel veel sterkte en ik hoop dat haar tandje snel door komt!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan