Hoelang last?

Vraagje,

Ik ben geknipt en gehecht, alleen heb ik nu ontzettende last van de hechtingen. Ik zit nu op dag 5 en het lijkt wel steeds erger te worden, kan eigenlijk alleen maar in bed liggen. En je kan denk wel begrijpen dat ik dat goed zat ben(en pijn in m'n kont ervan krijg). Ik wil gewoon kunnen zitten/staan/lopen/liggen.

Nu is mijn vraag aan mede gehechte, hoe lang hadden jullie er last van?

Ik wil graag weer wat mobieler zijn.

kraamhulp aangeven en evt hechtingen laten losmaken!

ik had maar 3 hechtingen en na 3 dagen zag je mijn minischeurtje geeneens meer dus kn niet met je meepraten, maar heb anderen weleens over gehoord en de hechtingen losknippen kan de opossing zijn of helemaal na laten kijken

het moet beter worden ipv erger, dat is altijd zo

Ik kom van het mei forum, maar lees af en toe bij jullie mee omdat de kans bestaat dat ook deze kleine met ong. 35 weken geboren wordt = eind maart.
Maar antwoord op je vraag: Ik ben zowel bij me eerste als bij me 2de uitgescheurt en gehecht... Meestal zijn het oplosbare hechtingen en die blijven een dag of 10 zitten... Het kan zijn dat er een hechting te strak zit. Ik zou contact opnemen met de vk of de gyn en het even na laten kijken...
Sterkte.

Hoi iris,

Ik had ook zo'n last, vooral met zitten en staan, maar dat bleek uiteindelijk mijn bekken te zijn. Ik dacht dat het de hechtingen waren, want ik had ook begrepen dat die na een paar dagen straker worden en meer pijn gaan doen. Maar toen ze eruit gingen had ik nogsteeds pijn. Wanneer gaan ze er uit bij jou? Na een dag of 5 zou het minder moeten worden, althans volgens mijn kraamverzorgster.

Succes!

Oh meid het was verschrikkelijk bij mij. Echt walgelijk! Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt..wat en pijn..
Maar na een week was het opeens minder. Ze konden bij mij de hechtingen niet losmaken omdat het binnen waars was gehecht. Ze zijn werk opgelost na ruim een week..
Alleen doet het nu na 3 weken opeens weer zeer..dus ga dinsdag even naar de gyn om het na te laten kijken.

Maar het is verschrikkelijk. Ven ook super bang dat het voor altijd gevoelig blijft...en hoe seks ooit moet? Daar durf ik nog echt niet aan te denken.....

Sterkte! Ze zeggen dat het goed moet komen. Ik hoop het en vertrouw er maar op...

Oja trouwens...na een paar dagen werd de pijn bij mij veel heftiger..en opeens was het weg zeg maar..die scherpe pijn zeg maar...

Maar ik kon ook niets..ik heb ook erg last van mijn bekken dus tja drama...
En oja aambeien kwam iok, nog opzetten...pfff pijnlijk zooitje dus daar beneden.....

Heey meid,

Ik ben bij beide dames geknipt en gehecht dus weet precies wat je bedoelt!! Bij mij deed het ook rond de 5e dag het meeste pijn. De kraamhulp laten kijken, die de vk de volgende dag latn kijken en er kon wat doorgeknipt worden. Diezelfde avond heb ik echt enorm veel pijn gehad omdat ik ook onderhuids gehecht was. Doordat de bovenste nu wat losser was begon de onderhuidse enorm te trekken. Het voelde alsof er een draadje los was en overal in prikte. Ik kon niet meer lopen van de pijn! Kheb een iboprufen genomen en ben gaan slapen. De dag erna veel gelegen om de hechting te ontzien en de dag daarna was het ineens bijna over en kon ik weer 'gewoon' gaan zitten!! Nu (3 weken verder) trekt het als ik te druk ben, maar verder doet het geen pijn meer. (gelukkig!!!)

Ik zou je vk even laten kijken of het evt doorgeknipt kan worden. Ik weet niet of je de fles geeft? Zo ja zou ik zeggen neem een ibotje. Mocht eigenlijk niet, maar ik gaf geen bv en mn lijf was weer van mij dus ik deed het toch en het hielp enorm!!

Succes meid!! En als doorknippen niet kan is het helaas een kwestie van afwachten.

Liefs ciomama

Nou de Vk is langs gekomen en heeft de hechtingen eruit gehaald. En ze kon zien dat ik kapot ging van de pijn. Helaas is het nog niet beter en kan ik Sil niet eens terug in bed leggen. Ik voel me zo slecht. Als het morgen niet beter gaat moet ik weer de Vk bellen en dan misschien door een gyn. naar laten kijken, zo gaat het gewoon niet.

Hopelijk is het net als bij jou Ciomama over 2 dagen over. Fingers crossed.

Ik vind er zo geen bal aan!

Terug
Bovenaan