Hoelang laten jullie je baby slapen?

A

Anoniem

Guest
Hoi, mijn zoon kan soms eindeloos lang slapen, heerlijk eigenlijk wel. Maar weet niet of het beter is niet te lang te laten slapen. S' ochtend slaap hij vaak van 10.30 tot 13.30.....
Wat vinden jullie daar van?
groetjes Marieke

hoi Marieke,
ik zou zeggen geniet er maar van!
Mijn zoon is nu 5 maanden en slaapt al vanaf t begin erg weing! Soms wat snelle slaapjes overdag van een half uurtje en hij is s'avonds tot zeker half 10 wakker!!
Zo heeft hij voordurend aandacht nodig, wat ik niet erg vind natuurlijk, maar je moet ook tijd voor andere dingen hebben!
Zolang je kind een fit eruit ziet is er toch niks aan de hand!?
groetjes Loes

mijn dochter van 7 maand slaapt s'morgens van half 9 tot ongeveer half 11 en van 12 tot 14:00.

en dan gaat ze om 17:00 of 17:30 weer op bed en slaapt dan de hele avond en nacht tot 6:00, ze krijgt om 7:00 de fles, dus ze ligt eerst even een uurtje te brabbelen, spelen soms wat te jengelen in bed.

ik denk dat de kindjes zelf wel aangeven hoelang ze willen slapen, en zolang ze er idd fit uitzien en vrolijk zijn en goed groeien dan is er niks aan de hand!

liefs Wilma

ik zou hem gewoon lekker laten slapen :)

Ik heb alleen als hij na 17 uur nog slaapt dat ik hem wakker maak omdat het anders wel heel dicht op de nacht komt.

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan