Hoelang leven de zaadjes van een man

A

Anoniem

Guest
Hoi domme vraag he! maar hoe lang kunnen ze leven kan er niets over vinden de een zegt 2 a 3 dagen de ander zegt kan wel 5 dagen leven in goede omstandigheden.

HELPPPPPP

Beppie,

gewoon rond (en vooral vlak voor) je eisprong zeker om de dagen klussen of gewoon iedere dag . Volgens mij kunnen ze het ongeveer 2 tot 3 dagen uithouden, maar dat hangt van de omstandigheden af. Heeft ook te maken met het klimaat in jouw baarmoeder en de zuurgraad. Sorrie klinkt wat onfris.

ik heb een keer geklust zondag morgen en hij was nog half zat ook hahaah en zondag had ik zo buikpijn dus was me eisprong en nu zwanger jolanda

nou ik vraag me dit ook af.
want van de een hoor je dat je om de dag moet klussen,
maar ik heb ook eens gehoord dat je het beste het zaad kunt 'opsparen'tot de dag van de eisprong....
vraag me af of dat werkt?

hoi hoi

ik heb gelezen dat het zaad van de man ongeveer 72 uur leeft. Het is niet goed om tot aan je ovulatie maar te wachten met klussen omdat dan de kwaliteit van het zaad afneemt. Elke dag schijnt ook weer niet goed te zijn voor de kwaliteit van het zaad. Ik geloof zo om de 2 a 3 dagen is het beste.
Dat is wat ik begrepen heb.

Groetjes berber

HOI,

er zijn heel tegenstrijdige berichten hierover. Ik heb gehoord dat het tot 5 dagen kan, maar dan moeten de omstandigheden ideaal zijn, anders 2 a 3 dagen. Meestal adviseren ze rond je eisprong om de dag te klussen, zodat er altijd verse zaadjes klaar staan.
Succes ermee!

Terug
Bovenaan