Hoelang mag een baby van 11 weken achter elkaar slapen???

Ben gisteren op het cb geweest met de vraag of het normaal is dat mijn dochter van 11 weken al doorslaapt van 20.00 tot 7.30 ( wakker maken), (zie ook mijn eerdere vraag),
maar daar kreeg ik te horen dat dit te lang is, en dat ik haar sávonds gewoon wakker moet maken ivm de bloedsuikerspiegel.
Er werd gezegd dat ze pas met 4 maanden en een gewicht van 6800gr mogen doorslapen.
Ze woog 2 weken geleden 6100gr

Weet iemand hier iets meer van ???

Groetjes Mama van 2 dochters 2,5 en 11 weken
 
Hoi, onze kleine is pas 5800 gr maar wel al 4 mnd.. Hij slaapt door van 19.00/19.30 tot de volgende dag een uur of 09.00... volgens my gaat dta best goed.. Als ze overdag dan maar genoeg eten..   gr marianne
 

mijn keline van 2 maanden slaapt ook de helde nacht tot 8:00   en de cb zei gewoon laten slapen als ze wakker worden en hbeben honger dan eten geven volg je hart    
 
Dat is alleen maar bij nog jongere baby's van een paar dagen tot een paar weken. Maar 11 weken, das bijna drie maanden! Dat is ook juist de periode dat veel baby's zouden kunnen gaan doorslapen (ook veel baby's nog niet!). Das mijn in iedergeval gezegd op het CB.
 
Hoi,

Mijn zoontje is ook 11 weken en ik weet nog van mijn dochter (2 1/2 jaar)
dat ze op die leeftijd max 10 uur achter elkaar mogen slapen zonder voeding  omdat anders inderdaad de bloedsuikerspiegel te laag word en daar kunnen ze heel duf van worden en dan melden ze zich zelf niet.
Bij ongeveer 4 a 5 maanden mag je de laatste voeding verschuiven naar 10 uur en bij 6 maanden naar 9 uur, want vanaf die leeftijd mogen ze 12 uur achter elkaar slapen.
Wij moeten mijn zoon voor de laatste voeding (23:00)  ook wakker maken maar dan slaapt hij tot ongeveer 8 uur dus dat is netjes.

Groetjes Bertie
 
Jelte slaapt al een week of 6 van 19.30 tot 06.30/07.00 uur. Hij krijgt wel om 23.00 uur zijn laatste voeding, maar die drinkt hij gewoon slapend.

Mijn man zal trouwens blij zijn te horen dat je met 4 maanden de laatste voeding om 22.00 uur kan geven, die valt zelf ook bijna in slaap bij die laatste fles ;) Nog een maandje te gaan...
 
Mijn dochtertje is bijna 3 maanden en krijgt al sinds een maand haar laatste fles om 22:00 en slaapt vervolgens tot 8:00 de volgende ochtend. Ik moet haar dan wakker maken. Dit doe ik op advies van het bureau. Ze woog bij 2 maanden 4890 gram. Ze mogen dus best 10 uur zonder eten!   En dat al met 2 maanden. Ik moet dinsdag weer naar het bureau en zal dan wel laten weten wat ze nu zeggen.

Bevertje
 
Terug
Bovenaan