hoelang mogen ze slapen.

A

Anoniem

Guest
Ik heb ff een vraag want yara slaapt sinds een week de nacht door. maar ze is echt een slaapkopje. ik heb haar gister om 22.30 in bed gelegd en ze slaapt nu nog steeds. ben wel ff gaan kijken hoor, maar ze ligt echt heerlijk te slapen. ze heeft wel overdag alleen maar hazeslaapjes. Mijn oudste fenna is ook een goede slaper maar ik kan me niet herinneren hoe lang zij sliep met 10 weken.

liefs nancy

Geniet ervan zou ik zeggen!! Baby's die honger hebben worden vanzelf wel wakker. Amy, onze dochter, maak ik overdag om de 4 uur wakker voor voeding als ze niet zelf komt maar 's nachts laat ik haar ook doorslapen tot ze zelf komt en soms is ze heel lief voor mama en komt ze om half 9 negen. Ik zou me er niet te druk om maken!

Liefs,
Marian

Hoi Nancy
Lekker laten slapen hoor, totdat ze zelf komen. Je kan ook proberen de laatste voeding eraf te halen, kijken hoe ze (hij of zij?!, kan niet meer terugkijken)  het dan doet.
Janneke sliep bij mij ook met 8 weken al de nacht door. Dus van 19.00 tot 7.00 !

Succes.

Lekker laten slapen! Geniet ervan.........
Overdag probeer ik maudy wel om de 4 uur wat aan te bieden, maar die redden we vaak niet eens..........meestal elke 3 uur......veelvraatje.
Marina! Van 19 uur tot 7 uur!!! Bofferd!
Wij zijn al blij dat de laatste fles lijkt te vervallen en dus al om 21uur haar laatste krijgt en dan slaapt tot 6.30...........dat was vannacht voor het eerst het geval! Knappe griet he??

Liefs Rimke

Nou, Rimke dat is ook lekker, hopen dat ze het vanacht weer zo goed doet!

wat lekker he dat ze zo lekker slapen de mijne doet dat ook heel af en toe komt hij nog maar dat is ook pas om 5 uur dan. we moeten hem nu om 23.00 altijd wakker maken en drinkt zijn fles dan ook nog niet op kan ik die wel proberen weg te laten dan? mag dat l wel hij is bijna negen weken net zo oud als die van jou rimke. hoe doen jullie dat dan eant dan krijgt hij de laatste om 19:00???

groetjes

Lekker laten slapen. Volgens mij moet je alleen ff in de gaten houden dat ze het minimale aan vocht binnen krijgen (150ml per kilo lichaamsgewicht). Dus eventueel moet je dan overdag de voedingen even anders indelen.

Geniet van je nachtrust!!!

Wederom jaloers, en inderdaad lekker laten slapen...
Mijn jongetje is 11 weken en slaapt helaas nog steeds niet door... wel krijgt ie tanden, ik had het liever andersom gezien, nu doorslapen en over 2 maanden pas tanden, haha...

Terug
Bovenaan