Hoelang na de innesteling ontstaan de eerste klachten ???

A

Anoniem

Guest
Moet volgende week donderdag ongi worden  maar heb nu al last van mn borsten, ze zijn erg gevoelig en soms zelfs  beetje pijnlijk. Kan dat zo snel na evt innesteling ??

Dag

Dat kan al een week voor je ongi zijn. Hormonen zijn rare dingen hoor? Er zijn heel veel vrouwen die een week voordat ze ongi moet worden kwaaltjes krijgen. Al duidt dit niet altijd op een eventuele zwangerschap. Daar moet je mee wachten todat je je NOD dag hebt gehad. In princiepe kun je dezelfde kwaaltjes krijgen als je ongi word of als je zwanger bent. Ik heb altijd dezelfde klachten maakt niet uit of ik ongi word of wel zwanger ben. Maar nu op dit moment speelt mijn gevoel mee. Ik moet maandag mijn NOD dag hebben, mijn gevoel zegt dat ik wel zwanger ben (vraag me niet waarom, want dat kan ik niet uitleggen). Succes

Groet Sharine

Ik weet wat je bedoeld ik wist bij mn tweede kindje al een paar dagen voordat ik ongi moest worden dat ik zwanger was . Ik moet ergens volgende week (als t goed is donderdag) ongi worden maar ik heb nu niet het gevoel dat ik zwanger ben dus we wachten t maar af en anders op naar de volgende ronde !!!

Aje en heel veel succes natuurlijk en ik zal voor je duimen dat je gevoel je niet in de steek laat

Dank je Moon81. Ik hoop het ook niet, maar ik hou er wel rekening mee dat het ook nog de andere kant op kan gaan. Ik zeg altijd maar ik heb 2 gezonde prachtige kinderen een jongen en een meisje wat wil ik nog meer. Je hoort het of je  leest het wel ergens.

Groet Sharine

hoi moon

Zelf had ik de eerste ronde van allerlei kwaaltjes ( pijn in de lies, misselijk, zere borsten. ) had eigelijk   een gevoel dat ik wel zwanger kon zijn, maar werd wel gewoon ongesteld. De tweede ronde had ik veel minder kwaaltjes af en toe wel een steekje maar voelde me heel goed. en deze keer was het dus wel raak.
Heel veel sterkte en dat je maar snel zwanger mag raken

Terug
Bovenaan