hoelang na het strippen bevallen?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">hey Dames! Ik had dit al een keer gepost maar hij stond onder ‘kraamtijd’ en wist niet hoe ik het moest veranderen dus bij deze nog een keer; </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik ben een uurtje geleden (nu inmiddels 2 uur geleden haha) gestript door de verloskundige, ben nu 39+2Wkn en had 2cm ontsluiting. Zelf vond ik het een beetje oncomfortabel voelen maar niet echt pijnlijk. Na het strippen haalde de Vk haar vingers eruit (hoe moet ik dit verwoorden?) en kwam er bloederig slijm mee. Zij zei tegen mij dat mijn lichaam al zo goed als klaar is voor de bevalling.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Nu heb ik een paar vraagjes voor jullie, hebben jullie ervaring met strippen? Zo ja, met hoeveel weken zijn jullie gestript en hoeveel cm ontsluiting hadden jullie toen? Hoe voelde het erna bij jullie en hoelang moesten jullie nog wachten op de bevalling? Als het geholpen heeft natuurlijk! Ik hoor graag van jullie</p>

1e keer: gestript met 41w+4 (uit mijn hoofd). 1,5 cm ontsluiting, verweekt en volgens vk helemaal klaar en rijp om te bevallen. Geen effect. 's Nachts als roosje geslapen.. ?
2e keer: 2 dagen later, volgende dag inleiding gepland dus vk wilde het nog een keer proberen. Na 3 kwartier begonnen de weeën, 7 uur later onze dochter thuis geboren.
Strippen was lichtelijk onprettig, maar op zich goed te doen.

Ik ben afgelopen zaterdag gestript met 39+0 weken. Ik heb een paar druppels bloed verloren in de uren daarna, maar dat was echt minimaal. Ik had op het moment van strippen 1 cm ontsluiting, en het heeft in de uren daarna wat gerommeld. Dat wil zeggen dat de druk in mn bekken toenam en ik voelde dat ons meisje nog meer aan het zakken was (kon eigenlijk al bijna niet meer). Ik ben rond 12.30u gestript en om 19.30u begonnen de weeën. Ik had meteen om de 4-5 minuten weeën, na 1,5 uur en een douche kwamen ze om de 2-3 minuten en na 2 uur weeën zat ik op 4 à 5 cm ontsluiting. Ze hebben om 22.42u mijn vliezen gebroken met 5 cm ontsluiting, om 23.02u kreeg ik persweeën (10cm ondertussen) en om 23.04u is onze dochter geboren :) In totaal heeft de bevalling dus 3,5 uur geduurd, met het laatste gedeelte 20 minuten hihi.

Ik was op een maandag gestript en had ook 2 cm ontsluiting. Dinsdag had ik mn ventje in mn armen maar het verschilt per persoon !

Ik was op een maandag gestript en had ook 2 cm ontsluiting. Dinsdag had ik mn ventje in mn armen maar het verschilt per persoon !

Met 2 cm ontsluiting 39+5 weken zwanger gestript om 19 uur 's avonds gestript, 11 uur vliezen gebroken en volgende ochtend iets voor 9 uur bevallen :)

Terug
Bovenaan