<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">hey Dames! Ik had dit al een keer gepost maar hij stond onder ‘kraamtijd’ en wist niet hoe ik het moest veranderen dus bij deze nog een keer; </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik ben een uurtje geleden (nu inmiddels 2 uur geleden haha) gestript door de verloskundige, ben nu 39+2Wkn en had 2cm ontsluiting. Zelf vond ik het een beetje oncomfortabel voelen maar niet echt pijnlijk. Na het strippen haalde de Vk haar vingers eruit (hoe moet ik dit verwoorden?) en kwam er bloederig slijm mee. Zij zei tegen mij dat mijn lichaam al zo goed als klaar is voor de bevalling.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Nu heb ik een paar vraagjes voor jullie, hebben jullie ervaring met strippen? Zo ja, met hoeveel weken zijn jullie gestript en hoeveel cm ontsluiting hadden jullie toen? Hoe voelde het erna bij jullie en hoelang moesten jullie nog wachten op de bevalling? Als het geholpen heeft natuurlijk! Ik hoor graag van jullie</p>