hoelang na mk weer ongesteld?

hallo,

ik ben benieuwd hoelang na een mk jullie weer og werden.
ik heb inmiddels 8 1/2 week geleden een curretage gehad en ben nog steeds niet og.
erg vervelend want ik wil zo graag verder. wil zo graag weer opnieuw beginnen. en voor mijn gevoel kan dat pas weer als de cycles weer normaal is.

ben benieuwd naar jullie ervaring.

groetjes

Bij alle (4) keren werd ik ongeveer 6 weken later weer ongesteld.

Ik denk dat het ene lichaam het andere niet is en een curretage is toch een onnatuurlijk iets.
Misschien dat jouw lichaam iets langer nodig heeft om weer de draad op te pakken.

Sterkte

gr mama van MD

o ja, en nog een vraagje, wanneer en om de hoeveel tijd doe je dan een zwangerschapstest om te kijken of je dan misschien zwanger bent?
ik denk maar steeds, ik heb nog geen klachten, had ik de vorige zwangerschap gelijk wel, heel veel last van gespannen gevoelige borsten, dus dan zal het nog wel niet.
maar ik lees toch dat afentoe de klachten wel anders zijn als een eerdere zwangerschap.
al met al wordt ik er wel wat onzeker van.

groeten

Hallo,

Mijn missed abrtions zijn opgewekt met cytotectabletten. Ik werd de eerste keer na precies 5 weken en de tweede keer na 4 1/2 week weer ongesteld. Er was mij verteld dat het 4-6 weken zou duren en ik had dus het geluk dat het allemaal vrij snel weer op orde was. Ik ha me de tweede keer voorgenomen dat ik na 5 weken zou testen en dan iedere week tot ik nog niet ongesteld zou zijn. Zover is het dus nooit gekomen, want ik werd al eerder ongesteld.

Als testen negatief zijn zou ik in jouw geval zou ik geloof ik toch eens naar de huisarts gaan of met de gynaecoloog bellen.

Sterkte!

Karin

ha

nog steeds dus geen ongi, wordt er wel moedeloos van.
maar maandag ga ik mijn gyn dan maar bellen, even vragen wat ik nu evt kan verwachten.
ik hoop voor jullie allemaal op wel spoedig positive berichten en testen

succes

groetjes

He Elisabeth,

Ben de 1e keer na mk (dec2006) na precies 28 dagen weer ongi geweest. De 2e keer (curettage 5 weken geleden) heeft het 4,5 week geduurd voor ik weer ongi werd (afgelopen donderdag dus). Hoop voor jou dat je toch snel weer ongi wordt of natuurlijk blijkt dat je toch zwanger bent.

groetjes,
Dion

Hoi,

Bij mij duurde het zes weken voordat ik weer ongi werd.. Vrij lang weol dus, maar mijn cyclus was voor de zwangerschap ook elke keer 42 dagen. Ds klopt wel redelijk..

Groeten!

hoi

bij mij was het na de mk had ik nog 6 weken lang bloedverlies daarna curretage gehad en toen was ik na een week eindelijk vrij van het bloedverlies
en 40 dgn na de curretage ben ik het weer geworden, daarna 33 dgn later weer en nu zit ik op dag 38 en er is nog niets en de test was helaas ook negatief dus we wachten wel af wanneer de RD komen
Ik wens je veel succes en hoop dat je snel ongi wordt dan kan je weer verder

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan