Hoelang nog bloedverlies na MK.

Hallo allemaal,

Vorige week vanaf zondag kreeg ik bloedingen en nu is woensdag gebleken dat ik een MK heb gehad. Erg vervelend allemaal, maar mijn vraag is hoelang blijft het bloedverlies nog duren.
Er zat geen vruchtzakje meer en volgens die echoscopiste was er in mijn baarmoeder alleen nog maar wat bloed en wat stolseltjes te zien.
Dus ik had eigenlijk wel verwacht dat het bloedverlies nu ook wel minder zou zijn, of eigenlijk al bijna over...

En heeft iemand enig idee wanneer dan je cyclus weer begint, is dit direct na de mk. of duurt dat langer voordat het op gang komt..

Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben voor mij..

Liefs,

Suus.

Hoi Suus

Wat verdrietig voor je!

ik heb 3 1/2 week geleden een miskraam gehad, en ben nu weer ongesteld geworden. De bloeding na de miskraam duurde bij mij ongeveer een week.

Groetjes Paulien

Hallo!  

Ik heb nu drie weken geleden een miskraam gehad. Heb een echo gehad en mijn baarmoeder was netjes leeg. Maar ik bloed nu nog steeds af en toe het is niet veel maar heb toch een maandverbandje nodig, vooral als ik actief ben is het wat meer. Heb contact gehad met het ziekenhuis, en zij zeiden zolang ik geen koorts of pijn heb dat het normaal is. Bij de een duurt het een week, en bij een ander misschien wel zes, het is dus heel verschillend!

Liefs sarah.

bedankt voor jullie reacties,

sinds vanmorgen wordt het bloedverlies al wel minder en ik denk dat het nu een beetje ten einde aan het lopen is. Hoop dat mijn cyclus zometeen gewoon weer met de regelmaat komt, zodat ik weet waar ik aan toe ben!
Het hakt er toch best wel in zo'n miskraam...

Liefs,

Suus.

Terug
Bovenaan