Hoelang nog wachten

<p>Hallo dames</p><p> </p><p>Even me hart luchten. </p><p>Ben ondertussen bijna 39 weken. Met een baby in stuit, 2 gekneusde ribben, rugpijn, pijn in mn heupen met slapen... pff ben er helemaal klaar mee. Alsof er een vrachtwagen over me heen gereden is...</p><p>Mij baarmoedermond is verstreken, baby is ingedaald, slijmprop al dik een week geleden verloren, al weken last van voorweeen...</p><p>Hoelang zal het nog duren. Ik zie het soms echt niet meer zitten.</p><p>Hoe zijn jullie laatste loodjes?</p><p>Zo even lekker een klaagtopik ;)</p><p>Groetjes</p>

Had ik ook allemaal behalve die stuitligging bij mij 6 dagen na verliezen slijmprop.. dus misschien vannacht wel! Heel veel succes 

Nog eventjes proberen vol te houden je bent er bijna.
Ik kon vanaf week 36 ook  niet meer lopen zoveel pijn van onder en in mn buik en rug verschrikkelijk  vond  ik het en toen was het ook nog een paar dagen 40 graden afgelopen zomer   toen met 38.6 bevallen. Ik liep al ruim.een week met 2 cm ontsluiting vandaar die pijn  denk ik mijn lichaam was al flink bezig met rommelen  en de ontsluiting .?
Succes met de aller laatste loodjes

Nog eventjes proberen vol te houden je bent er bijna.
Ik kon vanaf week 36 ook  niet meer lopen zoveel pijn van onder en in mn buik en rug verschrikkelijk  vond  ik het en toen was het ook nog een paar dagen 40 graden afgelopen zomer   toen met 38.6 bevallen. Ik liep al ruim.een week met 2 cm ontsluiting vandaar die pijn  denk ik mijn lichaam was al flink bezig met rommelen  en de ontsluiting .?
Succes met de aller laatste loodjes

Terug
Bovenaan