Hoelang nog wachten

Hoi meiden!
Een vraag, wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden maar helaas. Wanneer zijn jullie naar de huisarts gegaan voor verdere stappen???

Ik vind het wel moeilijk, erg veel aan het malen "zal er dan niet iets mis zijn met 1 van ons of allebei".

Ik hoor graag van jullie!
Liefs Linda

Heey Linda,

ten eerste wat rot voor jullie dat het nog niet gelukt is... en tja volgens mijn naar 1 jaar gaan de meeste koppels naar het zh thuis, bij mijn was het na een half jaar maar dat heeft medici reden,

en als je loopt te malen... dan zou ik als ik jou was gewoon een afspraak maken bij de ha, en dan kijken wat die zegt... en hopelijk dat die jullie doorstuurt...

XXXX Brenie

Hoihoi,

Wij zijn na 15 maanden naar de huisarts gegaan. Na 12 maanden kun je er ook al heen, maar wij hadden toch nog hoop dat het niet zou hoeven.
Wij zijn meteen naar de gyn gestuurd en hebben alle onderzoeken gehad. Alle onderzoeken duurden bij ons ongeveer een jaar, maar dat is inclusief de maanden na bepaalde onderzoeken waarin je het weer even moest proberen. Na bepaalde onderzoeken is de kans op een zwangerschap nl iets groter.

Inmiddels hebben wij na bijna 3 jaar nu 3 iui achter de rug en wachten we op onze eerste ivf. Deze keuze hebben wij zelf gemaakt.

Bij ons is trouwens geen oorzaak gevonden.

Liefs Daisy

Hoi Linda,

Zoals Daisy het al beschreef.
Wij hebben na iets meer dan een jaar aan de bel getrokken bij de ha.
Wij zijn nu inmiddels 11 jaar verder, en ook bij ons is er geen oorzaak gevonden.
Volgend jaar gaan we toch maar eens voor de ivf.
Hebben we lang over na moeten denken, maar nemen toch de stap.
Ik wens je veel s6, en hoop dat je snel een klein wondertje in je armen mag houden.

Liefs pxdt44

Terug
Bovenaan