Hoelang nog...

Hoi hoi,

Ik weet niet hoe het met jullie haren is gesteld, maar die van mij die blijven maar uitvallen.Ben het echt beu aan het worden.Tess wordt donderdag een half jaar en ben benieuwd hoelang dit nog zal duren.Iemand een idee????

Groetjes (bijna kale,grapje haha)KItty en Tess

Kay is nu 7,5 maand en nu pas is het mider geworden.

Ook ik kreeg dunner haar en heb er van ellende een flink stuk afgeknipt vorige week om het weer verzorgt uit te laten zien. Natuurlijk balen omdat ik blij was dat ze weer wat langer waren, maar ja..

Beetje pokon er op en dan komt het weer goed haha..

Esmé mv Kay

Hoi,

Isis is nu bijna 6 1/2 maand oud, en ik kan eigenlijk pas sinds een week of twee/drie zeggen dat het minder begint te worden...
En maar goed ook, want ik was het zooooooo beu. Ik heb halflang zwart haar, dus ze vallen ook nog eens zo lekker op!

Dus houd moed, het einde is in zicht (hoop ik voor je...)!

Groetjes,
Myrna (mama van Isis, 05-09-2006)

PS: Gemeen he, tijdens je zwangerschap een schitterende volle glanzende bos haar, en daarna loop je een half jaar met een sneu, slap bosje...

'gemeen hè'. . '

Weet je wat pas gemeen is, niet een zichtbaar mooiere, vollere, glanzendere  bos haar hebben tijdens de zwangerschap, maar wel de haaruitval aan het eind!!!!

Grrrrrrr.

Oh, maar weet je wat helemaal gemeen is?? Ik! Als ik nl vertel dat ik tijdens de zwangerschap alleen maar haar heb vastgehouden en dat het nu nog steeds niet met bosjes uitvalt!
Sorry dames! Ik ben er natuurlijk wel blij mee, mijn probleem echter is dat er al behoorlijk wat grijs tussen zit....
Tja, zo heeft iedereen wel wat!

Terug
Bovenaan