hoelang nog

hallo,
wij willen graag een tweede kindje, maar na weer een miskraam (zo ook al voor ons eerste kindje) duurt en duurt t maar. we zijn al een jaar en 5 maanden bezig. ben er helemaal mee aan. en omdat het de eerste keer ook zelf gelukt is (ook wel pas na 11 maanden en dus ook na een miskraam) zijn we nog niet naar de dokter geweest, maar lijkt ook niet meer regelmatig.(was hij altijd wel) misschien wel door stress, hoor.
hoop door om op dit forum te schrijven en te lezen toch een soort rust te kunnen vinden.

Hoi Hetty
welkom hier,
ik ben Fleur,34 jaar.
We hebben een dochter van ruim 3 jaar.
(waarvan ik de 2e maand al zwanger was)
Nu zijn we 1,5 jaar bezig voor een tweede.
Helaas tot nu toe nog niet zwanger.
Wij zijn al wel bij de gyn geweest voor wat onderzoeken. Volgens hem is er geen reden waarom ik niet zwanger zou worden?!?
In september gaan we terug naar het zh.

Ik hoop dat je hier je verhaal kwijt kan,
en dat je hier wat rust vind,zoals je zelf zegt.

Ben je wel van plan om naar de gyn te gaan?

groetjes Fleur

Hallo Hetty,

Wij zijn ruim 9 jaar bezig, hebben nog geen kinderen.
Ik kan je wel zeggen geduld krijg je nooit hoor in deze situatie.
En de ergernissen blijven iedere maand weer.
Ik wens je veel succes.

Groetjes pxdt44

hoi fleur,
jeetje waar ligt t dan aan he??gaat de gyn dan wel wat doen?

ja we hebben het er al een beetje met de dokter er over gehad. en als het volgende maand nog niet is gelukt dan gaan we het ziekenhuis bellen.

het scheelde al een hoop toen ik me verhaal getypt had en nu de reacties telezen doet me ook goed.

hoi pxdt44
jeetje 9 jaar! ohja die ergenissen iedere maand weer. en kan niemand(dokter) jullie helpen?

groetjes hetty

hoi hetty,

het is bij ons ook een raadsel, 6 iui's gehad, volgende stap is ivf, maar de tijd is bij ons heel moeilijk.
wegens drukte van eigen bedrijf.
maar het temperaturen snap ik ook niet meer, ik voel iedere maand mijn eisprong, maar afgelopen maand heb ik wel 3 keer een verhoging gehad, snap er echt niets meer van.
maar ja, alles went, zelfs de teleurstelling iedere maand, er is bij mijn geen enkele maand meer dat ik erin geloof. (dat is ook niet goed hoor).
maar ik wens iedereen heel veel sterkte en succes toe.

dikke knuffel pxdt44

pxdt44: ik had dat deze maand ook weer; verschillende pieken.
Vanochtend was ik weer bij mijn acupunctuur arts,zij vertelde mij dat dat bij mij komt doordat mijn energie nog niet optimaal is.
En als er niet genoeg energie is,is er zeker geen energie voor een goede eisprong/bevruchting.
Ik ben er nu een paar keer geweest. En merk al dat ik meer energie krijg. Het werkt echt bij mij. Ze doet alleen prikken,ik heb geen medicijnen ofzo. Ik had zoiets van baat het niet dan schaadt het niet.
En ik moet zeggen ik heb er een goed gevoel bij,
ik ga er voorlopig nog even mee door.
Hopelijk krijgt zij het voor elkaar dat mijn temperatuur en energie wel weer goed op orde komt,
en dat ik ook nog een keer zwanger mag raken.
Sterkte Fleur

ja zeker,
ik heb veel meer energie.
Ook al ben ik pas 4 keer geweest.
En ik zat er een beetje doorheen,
dat gaat al een heel stuk beter.
Mijn acupunctuur arts was er heel positief over, al kan ze natuurlijk geen garanties geven dat je zwanger word.
Ik heb van de week ook nog een buik-massage techniek geleerd. Ook hier was ze heel positief over.
Ben zo benieuwd,
ik moest van haar wel gaan temperaturen,zodat ze kan zien hoever je in je cyclus bent, daar kan zij dan weer aan zien waar ze precies moet prikken.
En ik heb zelf zoiets, als ik weer naar de gyn gas,dan kan ik die temperatuur lijsten ook laten zien, kan nooit kwaad dus.

groetjes Fleur

Terug
Bovenaan