Hoelang ongesteld??

Hoelang waren jullie de eerste keer ongesteld? Ben nu al sinds vorige week vrijdag dus al een dikke week ongesteld!! Mag van mij nu wel een x klaar zijn! Nog ff en de pil strip is weer op en dat betekend weer ongesteld!

Hier nog steeds niks.....
Had afgelopen week 's nachts een 'schrik-moment', werd ineens wakker met veel maagzuur (wat ik mijn hele zwangerschap gehad heb) en dacht: "ow nee, niet alweer zwanger!" hahaha

Misschien toch eens een testje doen ;-)

Hier ook nog steeds niks, maar ik klaag niet, bij de jongens was het wel anders, mag van mij zo wel blijven ;-)
Kan trouwens best zijn dat je in de stopweek niet ongi wordt, je lichaam moet natuurlijk weer wennen aan de pil!

haha voelde me laatst ook echt weer zwanger, nu kijken we elkaar alleen maar lief aan in bed hihi dus weet wel zeker dat ik niet zwanger ben, maar dat gevoel van.... oh nee toch, herken ik wel!

Ik ben normaal gesproken maar een dag of 2 heftig ongesteld en dan daarna nog iets en is het met 4 dagen toch echt wel over,
maar was nu vorige week ook in totaal 9 dagen ongi,
dus hoop dat het oude en vertrouwde van mijn cyclus toch heel snel terug mag komen,

Liefs Marina

de eerste keer menstrueren na de keizersnee duurde hier ook langer dan voor de zwangerschap.
ik denk inderdaad dat je lichaam er zelf weer een orde in moet scheppen. deze week weer ongesteld worden, ben benieuwd hoelang het deze keer duurt.

Hoi,
Schrik niet, ik ben nu al bijna 6 weken ongesteld, volgens de huisarts is dit het maximale wat mag.
(zucht, zucht). Heb inmiddels al wel mijn ijzer laten bepalen, was gelukkig goed.
Na mijn vorige bevalling duurde het ook zo lang, toen ik de afspraak had voor de gyn voor evt. curretage hield het eindelijk op! Ik hoop dat het nu ook zo gaat, het is wel niet veel maar je wordt het zo zat.
Ik ben inmiddel 12 weken geleden bevallen en in mijn beleving loop ik al die weken al met maandverband rond, ik ben het zo zat!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan