hoelang pijn na inenting?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

donderdagmorgen heeft onze kleine meid haar eerste 2 prikjes gekregen.
Op zich had ze er die dag zelf weinig last van maar 's nachts t/m nu blijft ze steeds gillen en huilen.
Hoelang duurt dit ongeveer?
We hebben haar wel een zetpilletje gegeven maar dat hielp even.
Ook al paar keer per dag een warm bad en de beentjes masseren met babyolie helpt een beetje maar ze blijft steeds huilen en gillen.
Ze ziet ook nog steeds witjes.
Ik hoop toch dat dit niet lang meer gaat duren want het put ons en de kleine meid erg uit.
Ze slaapt steeds 30 minuten tot 45 minuten en dan begint het weer opnieuw.
Hebben jullie misschien tips ofzo?
Alles is welkom.

Groetjes Fanny

Dit komt mij absolúút niet bekend voor! Zeker de eerste 2 prikjes hebben hier geen problemen opgeleverd. Eigenlijk zowiezo nog geen ellende gehad met prikjes naweeën (hij is nu bijna 15 maand alweer)
Ook bij ons in de groep 10 baby's in dezelfde leeftijd heb ik niemand gehoord over dit soort klachten/bijwerkingen... Weet je zeker dat het niets anders kan zijn? Krampjes oid? Meer honger of verkouden? Ik noem maar iets? Heeft ze ook koorts? Volgens de heren geleerden kunnen ze wel spierpijnachtige klachten eraan over houden. Daarvoor wordt wel eens de spiroflor gelei van VSM geadviseerd. Ook de vallen/stoten gel van VSM schijnt te helpen heb ik hier al eens gelezen.
Maar mocht je het niet vertrouwen zou ik zeker de HAP even bellen of de Yunio lijn, ook dag en nacht bereikbaar. Wie weet hebben zij nog andere inzichten en/of tips...

Veels succes ermee!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan