hoelang samen??

A

Anoniem

Guest
Ik en mijn vriend zijn nog niet lang samen....

zijn er meer vrouwen die al snel besloten hebben om 'niet' veilig te vrijen en dus graag een kindje willen...??

liefs LA

nee sorry ik en me vriend zijn in auguatus 5 jaar bij elkaar!! ik ben 21 en hijj 23!! wel wonen we net samen sinds februari!! kus kus

nou het is bij ons ook niet het geval. we zijn bijna12 jaar bij elkaar, we wonen nu 6 jaar samen en zijn ruim een half jaar getrouwd.
We hebben hier bewust voor gekozen, omdat we tot nu toe geen tijd hadden voor kinderen. Klinkt misschien wat cru, maar wij vinden het wel belangrijk dat je veel tijd kunt steken in je kinderen. en nu is het dan zover. Ik heb de opleiding af en een vaste baan, dus laat maar komen.
oja we zijn 29 en bijna 31 jaar
groetjes

Wij zijn 2,5 jaar samen,maar we zijn allebei niet meer zo jong dus hebben nu maar besloten om voor een kindje te gaan!!
groetjes,swinnie

Mijn vriend en ik zijn in november 3 jaar bij elkaar. Mijn vriend is 29 en ik ben 27. Ook nog niet zo heel lang bij elkaar dus, maar het voelt gewoon goed om er nu voor te gaan.

groeten Tina

ik denk dat het voor elke relatie anders is, kan zijn...
Mijn man en ik zijn nu ruim 5 jaar bij elkaar en afgelopen septemeber getrouwd. WIj hebben heel bewust gekozen om nu aan kinderen te denken en niet eerder...
Zo wilde ik eerst een goed huis hebben, financiele zekerheid en dergelijke en niet geheel onbelangrijk vooral eerst veel tijd voor elkaar hebben....
Maar volgens mij bepaal je dit zelf met je man... het is toch jouw leven, smane met je kerel?? Baas in eigen buik, toch?!

Hoi,

Toen ik zwanger raakte van mijn eerste ( heb er nu twee ) waren mijn partner en ik 2,5 jaar samen. We zijn tijdens mijn zwangerschap toen ook getrouwd.

Groetjes, Manon

Ik ben 26 jaar, mijn man 32 jaar. We zijn al 11 jaar bij elkaar.
In 2000 gaan samenwonen en in 2004 getrouwd.
Maakt niet uit hoe lang je bij elkaar bent, als je je er goed bij voelt is het goed he.
Ik wilde 6 jaar geleden helemaal geen kinderen, nu helemaal omgeslagen en nu lukt het niet een twee drie helaas

Terug
Bovenaan