Hoelang slaapt jou baby s’nachts

<p>Hoii ,</p><p>Hoelang slaapt jullie baby s’nachts ?. <br />Onze kleine slaapt sins 1 weekje van 7 tot 7 wakker maken voor de laatste avond fles is geen doen ze drinkt hem wel maar slapend zo doende dat we de laatste fles niet meer geven ( 6 maandjes ) </p><p>ze krijgt nu nog 5 flessen , fruit en de avond eten </p><p>Weet niet hoelang ze eigelijk zonder voeding mag omdat ze best wel lang zonder voeding zit als ze van 7 tot 7 slaapt </p><p> </p>

Als ze 6 maanden zijn kunnen ze best lang zonder eten of drinken. Geniet ervan! Ze komen wel als ze iets nodig hebben.
Mijn zoontje sliep toen hij nog geen 6 weken was van 22 tot 7 a 8. Toen hij 5 maanden was klokje rond. 
Mijn dochtertje presteerde het om tot ze bijna 1 jaar was om iedere 3 uur te komen. Zeer vermoeiend. 

Heerlijk toch! Lekker van genieten dat je kindje nu lekker doorslaapt. Het kan helemaal geen kwaad. Met 6 maanden hebben ze het niet meer nodig als ze er niet om vragen. Je kindje krijgt nu ook vaste voeding en heeft snachts gewoon een lekker vol buikje.
Onze dochter heeft nu precies hetzelfde. Wij gaven alleen de avond fles al een tijd niet meer en lieten haar zelf snachts komen voor haar 5e fles. Die laat ze nu staan. Ze krijgt dus 4 flessen (3 van 185+6 en 1 van 215+7), s'ochtends hapje fruit en savonds hapje groenten. Snachts horen we haar niet meer, alleen soms voor speentje.
Wij stonden er ook erg versteld van, maar ze geven het zelf gewoon super aan. Heerlijk!

Ons zoontje sliep met 14 weken klokje rond. Nooit wakker gemaakt voor voeding want hij kreeg Bv op verzoek ?
Nu 13 maandjes en slaapt hij vaak van 1830 tot 730? Toen hij 1 werd geen flessen meer gekregen. Gewone melk uit een beker bij het ontbijt, hele dag drinkt hij water

Ons dochtertje van 5,5 maand slaapt ook van 18.00-7.00 maar komt dan 1 keer nachts voor een fles.
Lekker laten slapen joh! Vooral niet wakker maken voor een voeding. Als hij honger heeft dan meldt hij zich wel. Een kindje van 6 maanden kan dat prima aan.

Mijn zoontje sliep met 4 weken van 23.00 uur tot 07.00 uur. Nu bijna 8 maanden en slaapt van 18.30/19.00 uur tot 06.30/07.30 uur. Groeit enorm!

Terug
Bovenaan