Hoelang slapen? (tijd niet geweest)

Hoi meiden,

Ik ben al een tijdje niet geweest. Ben inmiddels 38 weken in verwachting en heb echt een rot zwangerschap waardoor ik bijna niet op de pc zit. De eerste 4 maanden bleef ik maar ziek/spugen, waardoor ik zelfs 2 x een week ben opgenomen in het ziekenhuis omdat ik helemaal uitgedroogd was en aan het infuus moest. Met 16 weken begon ik op te knappen, maar vanaf 19 weken kreeg ik opeens erg veel last van mijn bekken en dat ging hard achteruit. Ik ben met 24 weken gestopt met werken en mocht meteen helemaal niks meer. Moest wel blijven bewegen, maar dat hield in even een rondje om de tafel om niet stijf te worden.
Zoals jullie misschien wel begrijpen ben ik echt blij dat het einde in zicht is!

Ik lees op het moment veel bladen, maar ben erg benieuwd hoe het bij jullie is met het slapen tussen de middag. Onze kindjes zijn toch even oud. Daan is van 31 aug 07.

Ik hoop in de toekomst weer wat meer op het forum te komen, ook als de kleine er straks is. Heb er met Daan ook altijd veel aan gehad.

Groetjes Marieke

Hoi Marieke,

Welkom terug op het forum! Het klinkt inderdaad allemaal erg zwaar. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap met 22 weken een bloeding gehad en moest toen bedrust/bankrust houden. Hierdoor werd mijn bekkenpijn/instabiliteit ook erg zwaar. Gelukkig had ik toen geen kleine om voor te zorgen. Hoe gaat dat bij jullie? Heb je voldoende hulp?

Lotte slaapt meestal een uurtje tussen de middag. Zo ongeveer vanaf 11.30 uur. Maar ze maakt er af en toe ook 2 uurtjes van. 's Avonds gaat ze rond 19.00 - 19.30 uur naar bed en komt er er  rond 7.30 uur uit. Dat is ook de tijd dat de wekker van mijn man afgaat en dan staan we dus allemaal op. Zij is aan dat ritme gewend.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Ik kan me heeel goed voorstellen dat je het hebt gehad hoor! Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik wegens heftige complicaties vanaf week 15 volledige bedrust moeten houden. Gek wordt je ervan! Het einddoel houdt je op de been. Ik ben met 37 weken ingeleid nadat bij 32 weken mijn vliezen braken. Maargoed ik had ook nog geen kleintje om me heen lopen en dat scheelt enorm.

Sterkte!
gr.ing

Hoi meiden,

Het zwaarste is inderdaad dat Daan er nog loopt. Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen met voorweeen en de hele ochtend bleef het doorgaan. Ben gelijk met Daan even op bed gaan liggen en nu is het weg. Doordat de baby nu helemaal is ingedaald lijkt het van onder even steviger te voelen en zodoende kan ik ook wat vaker met de laptop op de bank.

Daan slaapt nog best veel volgens mij. Hij is rond 7.30 uur wakker sochtends en gaat er dan om 13.00 uur in en wordt rond 15.00/15.30 wakker. Hij gaat savonds altijd om 19.00 uur naar bed.
Bedankt voor jullie reacties en ik hoop jullie vaker te spreken.

Groetjes marieke

Terug
Bovenaan