hoelang slapen?

hoi allemaal,

ik lees hier vaak mee en af en toe schrij ik een topic,me pc is lang stuk geweest dus daar ben ik weer.

zo leuk om al jullie ervaringen te lezen!

ik heb een vraagje,hoelang slapen jullie kindjes elk slaapje?
mijn tweeling is bijna 6 mnd en slapen nog 3 keer per dag (soms 2) maar slapen dan niet lang,uurtje ongeveer.wisseld wel een beetje per dag..dit lijkt me erg weinig..ze huilen dan als ze eruit willen en beneden zijn ze gezellig! tot nu toe blijven ze tevreden maar was benieuwd hoe jullie kindjes dat doen!

groetjes zonnetje

Hoi zonnetje!
Lis is volgende week 6 maanden. Ook zij slaapt overdag gemiddeld een uurtje, soms wel minder. Zij slaapt nog 2 keer op een dag. Heel heel af en toe kan ik haar ertoe zetten om 3x te slapen, maar dan moet ik haar bijna 10minuten laten huilen, wat ik eigenlijk niet kan.
Lis is ook heel tevreden :)

hey!

yuri slaapt soms 's ochtends een uurtje.. 'smiddags van 13.00-15.00 en 's avonds voor t na bed gaan ook een uurtje..(om 7 uur valt ie in slaap.. ma krijgt om 8 uur nog n fles..)

zolang ze gezellig zijn lijkt t mij nie erg dat ze weinig slapen toch?

liefs!

hoi!

nee als ze gezellig zijn is het idd prima,maar was benieuwd hoe andere kids dat doen..
soms zijn ze zo moe dat ze moeizaam de laatste fles drinken (19:30.) ach ben allang blij dat ze snachts zo enorm goed slapen!

liefs!

Hoi hoi!

Ons meiske slaapt overdag 2 keer, max 45min per keer. Meestal half uurtje. 's avonds gaat ze tussen 18.30 en 19.00 naar bed, dan krijgt ze om 21.00 nog een fles en dan slaapt ze tot 07.00-08.00.
Ze is ook altijd vrolijk, heel tevreden en eet goed, ik maak me er dus geen zorgen om! En dat zou ik als ik jou was ook niet doen. als ze meer slaap nodig hebben pakken ze dat echt wel denk ik!

Terug
Bovenaan