Hoelang slecht drinken tandjes ?

Onze dochter van 20 weken krijgt haar eerste tandjes door, ze is er echt heel ziek van geweest een week lang op en af koorts en heel veel huilen, dat is nu gelukkig over!
Alleen met drinken gaat het van kwaad tot erger, ze drinkt nog maar 50 ml per fles en ze krijgt er 4 op een dag, ze huilt dan niet maar stopt gewoon ineens, zodra we weer opnieuw aanbieden begint ze wel te huilen, haar hapjes gaan wel gewoon nog redelijk..

Tot Hoelang kan en mag dit duren? Ik maak me toch wel echt zorgen omdat ik altijd een grote eter heb gehad en ze nu echt heel erg weinig drinkt, de tandjes beginnen langzaam door te komen
 
Ah wat rot…Hier heeft onze dochter sinds kort haar eerste twee tandjes. Ze dronk en at bijna 2 weken lang veel slechter.
Haar flessen ook maar rond de 60-80cc per keer.
Ik heb tijdelijk veel regelmatiger kleinere flesjes aangeboden gedurende de dag zodat ze in ieder geval genoeg aangeboden kreeg. Tevens steeds slokjes water uit een bekertje.
Ineens ging het weer goed en nu eet en drinkt ze weer prima ☺️.
Ene kindje heeft er veel langer last van dan de ander.. sneu hè.
Misschien goed om ook veel vaker aan te bieden, wat ze dan binnenkrijgt heeft ze in ieder geval weer binnen.
Succes!!
 
Ik heb niet echt een goed antwoord op je vraag, maar als ik dit zo lees denk ik eerder dat ze ook nog een ander virus onder de leden heeft. Echt ziek zijn van tandjes kan ik me niet goed voorstellen. Het kan pijn doen en vervelend zijn.. maar koorts en niet willen drinken lijkt wat mij betreft toch eerder een andere oorzaak te hebben. Ben je al bij de huisarts geweest? Misschien kan hij de oortjes en het keeltje enzo even checken.
 
Jazeker al 3 x vorige week, maar echt tandjes, heb dit zelf vroeger gehad met koorts enz, toen kwamen er 2 tegelijk, dat is bij onze dochter nu ook het geval.. haar oren en keel/longen zijn zuiver en dat is het niet
 
Terug
Bovenaan