hoelang spelen jullie kindjes in de box

Hallo allemaal

Ik was nieuwsgierig hoelang jullie kindjes in de box kunnen spelen zonder zich te melden (huilen, jengelen)

En hoe oud zijn jullie kindjes dan.

Mijn zoon van 10 wk kan 20 min a 30 min zich zelf vermaken in de box. Met zijn   mobile en wat speeltjes om zich heen
Soms speelt hij ook korter hoor maar gemiddeld toch wel 20 minuten.

Groetjes gienie

Hai Gienie

Ik houd het eigenlijk nooti zo bij, maar ik denk dat Loek dat ook wel haalt. Dan brabbelt en trappelt hij, sleept knuffels door de box of sabbelt en zevert er op los! Vortige maand kon hij dat nog niet, maar nu vermaakt hij zich prima!

Mama is steeds minder nodig...

Hoi,

Esther is nu 4 maanden. De eerste twee maanden vond ze haar box helemaal niks en wilde ze er zelfs geen 10 minuten in liggen. Rond de 3 maanden vond ze haar mobile helemaal geweldig, net als de babygym of een paar speeltjes die ik ophing aan een touwtje en kon ze zichzelf wel 1,5 vermaken in de box! Nu gaat ze richting 4e sprongetje en is de box weer niet zo leuk. Vaak wil ze er helemaal niet in, soms wel en dan houdt ze het meestal wel een uurtje vol. Het hangt een beetje van haar humeur af dus!

Groetjes,

Eveline

Hallo,

Senne is nu bijna 12 weken en ze amuseert zich momenteel geweldig in de box. De mobile (aan of uit, beiden even leuk!) is haar favoriet en daarnaast doet ze haar best om op haar rug van de ene naar de andere kant te bewegen door de box. Ze ligt er na de voeding en het knuffelen toch wel een uurtje in. Heerlijk, die big smile op haar gezicht!

Senne vindt overigens niet veel anders leuk. Wel knuffelen, liedjes zingen enz, maar nog geen speelgoed.

Groetjes,
Dionne

Hoi,

Mijn zoontje van 12 weken kan heel lang in zijn box spelen, ik leg hem na het voeden en knuffelen in de box en dan speelt hij met zijn handen met de boxspiraal die hij al kan vastpakken! tot hij moe word en soms valt hij in slaap..

Hij kan er zeker wel 2 uur in liggen spelen en af en toe kijkt hij naar mama die aan het schoonmaken is.

gr. hanan

boas houdt t steeds langer uit in de box,maar hooguit een half uur.dan gaat hij huilen,meestal is hij dan moe.als ik hem zou laten liggen zou hij ws in slaap vallen,maar ik verhuis hem liever naar bed,dat rust toch beter.
groetjes kari

Terug
Bovenaan