Hoelang wachten na iui 2?

Hey meiden,

Gisteren iui 2 gehad en het zaad van mijn vriend was zeer goed. Heerlijk even een positief bericht in deze tijd! Had rechts twee eitjes, dus moest een half uurtje op mijn rechter zij blijven liggen. Kan haast niet meer mis gaan toch?

Deze ronde ook op dag 3 en 6 na de iui pregnyl 1500 spuiten om de lf te verlengen. Wie weet helpt het allemaal!

Toch even een vraagje... Stel dat ik vrijdag 3 februari niet menstrueer, kan ik dan gewoon testen of moet ik wachten ivm de pregnyl op dag 6? Geen idee eigenlijk en helemaal vergeten om te vragen gisteren.

Hoe is het met de andere meiden? Vind het wel weer tijd worden voor een vloedgolf aan positieve berichten!

Liefs Daisy

pregnyl kan 14 dagen in je urine te zien blijven. Dus 6 + 14 kom je op dag 20 uit, voordat je geen valse positieve test kunt hebben. Volgens de bijsluiter is dit trouwens 10 dagen. Volgens de poli gyn zou het 14 dagen zijn. Vervelend genoeg kun je dus pas heel laat na NOD pas testen. Heel veel succes in ieder geval en deze moeten goed zwemmen hoor!

Spannend zeg!! Enne de pregnyl geeft vals positief waarschijnlijk dus braaf afwachten weer. Spannend hoor. Ik heb m'n IUI verknalt check m'n post bij 'update'. Wat grappig dat jij op je zij moet liggen hebben ze bij ons nooit gezegd. Zal het proberen! Wie weet.

Duim voor je meiss!!!!!! Het gaat ons lukken hoe dan ook!!!

Nog even een weekje langer wachten dus... Dat ene weekje kan er ook nog wel bij ;) was het helemaal vergeten te vragen en op internet kom je zoveel verschillende verhalen tegen. Maar liever wat langer wachten op een betrouwbaar resultaat dan te vroeg testen en onterecht blij!

@ prinsesL, de vorige keer hoefde ik ook niet op mijn zij te gaan liggen. Het stuurt iig de zaadjes vast de goede kant op met de zwaartekracht! Of het echt helpt weet ik niet, maar het is een kleine moeite, haha!

Thanx voor de tip om langer te wachten met testen!

Liefs Daisy

Wat een positief bericht! En ze zwemmen meteen de goede richting op, hahaha. Superspannend, joh. Zou inderdaad zo lang mogelijk wachten met (hoe moeilijk dat ook is!) testen. Heeeel veel succes, meis! Heb weer een mooi kaarsje gevonden (zo gezellig in huis al die kaarsjes, maar met het voorjaar gaan ze de deur uit! Dan heeft iedereen goed nieuws :)!)

Liefs xx

@Star80; wat heerlijk positief ben je toch (over die kaarsjes) helpt enorm!
@Daisy; klinkt natuurlijk heel logisch om op je zij te gaan liggen maar ook wij hebben die tip nooit gekregen, volgende keer (hopelijk niet nodig maar toch) even in 't achterhoofd houden, thanx!!

Nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe (positieve) energie meiden!

Liefs

Terug
Bovenaan