hoelang wakker voordat die na bed gaat

hmimes

New member
mijn kleine leg ik in bed overdag meestal na 2,5 uur valt dan makkelijk in slaap . Slaapt dan ong 2 uurtjes . Maar zijn laatste slaapje is nog een ramp snap het niet ! Gister van 17:45 wakker t/m 22:45 .
Legde hem om 20:45 in bed begon te huilen tegen te sputteren van ik wil niet . Doet dij sinds kort als ik hem in bed leg en hij wil niet slapen .
Pff lastig . Had voorgelezen etc maar toch .
 
Stijn is trouwens ruim 2 uur wakker per keer. Alleen als we ergens naar toe gaat, dan houdt hij het langer vol. Toen we naar plopsaland zijn geweest heeft hij vanaf 7.00 's morgens 1 keer een half uurtje geslapen overdag.....maar ook niet gemopperd...heel fijn!
 
Hier zijn Dean en Jack om 06:00 uur wakker, dan vallen ze om 08:00 uur even 30 minuutjes in slaap. Dan gaan ze om 11:30 uur naar bed en slapen meestal 1,5 uur (soms ook maar 30 min), dan vallen ze vaak om 15:30 uur nog een uurtje of 30 min in slaap maar soms ook niet.

En voor de nacht?? Meid, het is een drama hier. Ze zijn dan hartstikke moe en liggen er om 19:00 uur in maar mijn man en ik zijn eigenlijk sinds de zomertijd elke avond met ze in de weer. Soms tot 20:00 uur maar ook vaak zat tot 22:00 uur of later. Snap er helemaal niks van en tsja....ik kan ze moeilijk om 18:00 uur al voor de nacht in bed leggen. Zit ook met mijn handen in het haar. Mijn man en ik lopen inmiddels echt op ons tandvlees.

Sterkte meid. Liefs Lynn.
 
hier ook Lynn zelfde drama pfff , moet MRI laten maken trouwens voor me bekken, SI gewricht .
Willen alles uitsluiten . Bedritueel laat hij niet eens toe .
 
@lynn: als ze 'savonds later slapen worden ze dan 's morgens ook niet later wakker? 6 uur is wel erg vroeg hoor!. Stijn gaat meestal tussen 20.00 en 21.00 uur naar bed. Ik snap dat jullie op je tandvlees lopen...jeetje!
 
Terug
Bovenaan