Hoelang zou het duren voor een tweede...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Nog 3 weekjes en dan komt mijn mannetje weer thuis na 4,5 maand afwezigheid.
Heerlijk om hem dan weer bij ons te hebben, kijk er zo naar uit!
Wij hebben een dochtertje die volgende maand 2 wordt, en eigenlijk zouden we wel graag een tweede kindje willen (als we eenmaal weer gewend zijn met zijn drietjes).
Ik vraag me toch af: hoelang zou het duren voor een tweede?
Vind het wel weer spannend hoor, bij onze dochter was ik vrij snel zwanger maar ja het schijnt vaak bij een tweede kindje toch wat langer te duren.
Momenteel gebruik ik de Nuvaring en daar schijn je ook weer bij te moeten 'ontringen'.
Zijn er moeders die snel zwanger waren van de tweede?
Ben ik gewoon even benieuwd naar.

Groetjes, Anna

Hoi Anna!

Ik ben sinds juli gestopt met de pil en sinds gisteren weet ik zeker dat ik zwanger ben van ons tweede kindje! We zijn heel erg blij en natuurlijk ook verrast! Ik dacht idd ook dat het langer zou duren, van onze eerste was ik ook zwanger geraakt in de derde ronde!

Heel veel suc6!

Groetjes, Tanja

Hoi Anna,

Wij vragen ons hetzelfde af.

Wij hopen van harte dat we niet zo lang hoeven te wachten voor we ons tweede kindje mogen verwachten. Bij ons zoontje heeft het ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. Hij is nu 14 maanden en we zitten nu in ronde 2 voor een tweede. We hopen op een leeftijdsverschil tussen de 2 en 3 jaar.

Ik heb verschillende verhalen gehoord. Bij de een duurt het inderdaad veel langer, een ander was juist veel sneller zwanger en bij weer een volgende duurde het ongeveer net zo lang.

We zien dus wel.

Groetjes,
mv Tijs

Van de 1e duurde het bij ons een jaar, bij de 2e was het meteen raak. Nu willen we graag een 3e. De 3e ronde was het raak, maar 2 weken later ging het mis. Helaas zitten we nu in de 9e ronde (incl. miskraam) en lukt het nog niet. Je kan er dus echt niets over zeggen. Het is een kwestie van goede timing, goede eitjes, superzaad en niet veel stress. En er vooral niet te veel mee bezig zijn, maar dat is erg moeilijk als de tijd dringt. (in mijn geval dan. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we tot 2008 doorgaan, dus heb ik nog 3 kansen. Dit omdat we het leeftijdsverschil tussen 2 en 3 te groot vinden worden en mijn man zich te oud vindt worden 40 +).
Hopelijk lukt het je snel!
Groetjes Ikke

Hoi Hoi,

Bij mijn 1ste hebben we er 18mnd over gedaan. Nu zitten we in ronde 11 voor een 2de. Bij de een gaat het gewoon wat sneller dan bij de ander

Veel succes

Hoi,
Bij ons duurde het 15 maanden bij de eerste en ben nu net 5 weekjes zwanger van de 2e, dit keer was het in ronde 1 al raak!
groetjes
Suus

hoi

bij ons was het voor de eerste in de eerste ronde raak deze maand gan we voor de tweede dit is onze eerste ronde dus ben benieuwt of het weer zo snel mag gaan

groetjes dominique

Terug
Bovenaan