Hoelang zwanger?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vanaf begin dit jaar ben ik gestopt met pil, en eigenlijk niet heel erg bezig geweest met zwanger worden. Totdat afgelopen juli ik ergens voelde dat het misschien toch zover was. Even wachten op mijn NOD 1 augustus en die bleef uit. Mijn eerste zwangerschapstest gedaan en die was negatief. 2 dagen later nog eens getest en nog steeds negatief. Stiekem was ik wel erg teleurgesteld natuurlijk. Ik snapte er ook niets van want het voelde ‘echt’ zo. Ook de 3e en laatste test na 6 dagen overtijd bleef negatief en die dag begon de bloeding ook (gelukkig), want ik wilde wel weten waar ik aan toe was. Toch was ik maar 2 dagen ongesteld dus ik snapte er niets meer van.</p><p>Tot vorige week (3 weken later) ik ineens ziek werd, duizelig, moe en zo misselijk. Heb alleen maar lopen braken. Het leek ook niet op de griepje dus om eea uit te sluiten voordat ik naar de dokter zou gaan weer een test gedaan. En jahoor.. Positief. Voor de zekerheid nog maar een extra test gehaald met wekenindicator en deze gaf ook positief aan met 3+ weken zwanger.</p><p>Nu snap ik alleen niet meer precies wanneer ik zwanger ben geworden en hoever ik dan ben? Was het bij jullie meteen duidelijk wanneer je zwanger was geworden? </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hi,bij mij was hethet niet duidelijk. Onregelmatige cyclus.
Bij de termijn echo bepalen ze de datum.
Ik had ook clearblue met week indicator, maar ipv 3 weken bleek het 1 week te zijn. ( en de eerste twee weken krijg je cadeau, datum vanaf laatste menstruatie dus) 
Het is verleidelijk om zo vroeg mogelijk een echo te laten maken.... Maar t hartje kan bij 6.3 weken kloppen. Bij mij klopte het bij8 weken. Stel je datum wijkt ook nog eens af, dan kan je een zeer teleurstellende echo krijgen.
Mijn verloskundige gaf aan bloedverlies is menstruatie dus tellen vanaf die laatste twee dagen dat je bloedverlies had.
Veel succes en van harte gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan