Hoelang zwanger????

<p>Hoi,</p><p>Ik ben zwanger! Wat een verrassing!</p><p>Nu is mijn vraag, hoelang?</p><p>Ik heb een cyclus van 24 dagen. Ik ben op 23 januari goed 4 dagen ongesteld geweest. Daarna op 18 februari (zoals voorspeld), maar dit was minimaal. Wel 4 dagen maar steeds licht bloedverlies. Soms ook even niks.</p><p>Kan het dat ik vanaf 24 januari in verwachting ben?</p><p>Ik heb vanmiddag een Action test gedaan, en deze was binnen een minuut een knaller. Morgen de 14e is mijn NOD. Kan dit zo een knal test zijn als ik vanaf 18 feb in verwachting ben?</p>

Ik zou als ik jou was even een verloskundige bellen. Ik heb ongeveer hetzelfde . Cyclus 24 dagen, menstruatie 4 februari en ik dácht menstruatie 25 februari, maar dat was dus geen menstruatie...... 8 maart een knaltest! Omdat ik in totaal 12 dagen bloedverlies had heb ik de verloskundige gebeld. Zij gaat uit van zwangerschap van 6 weken (dus vanaf 4 februari) en ik krijg volgende week een echo, omdat bloedverlies natuurlijk 2 kanten op kan gaan. 
Ik heb nooit een clearblue met wekenindicator gebruikt. Ik denk ook niet dat je daar een betrouwbaar resultaat mee krijgt. In het slechte geval heb je namelijk een miskraam (gehad) en geeft de test op basis van je hcg-waarden aan dat je bijv. 1-2 weken bent, omdat het al op zijn retour is. Daarom zou ik dus gewoon een verloskundige bellen.  
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!!!

Het kan, maar hoeft niet. Heb je toevallig ovulatietesten gedaan? Je kunt ook gewoon een wat vroegere eisprong hebben gehad. Maar aangezien je in ene eerder topic schrijft dat je 18 feb negatief had getest, denk ik dat je nu ‘gewoon’ 4 weken zwanger bent. Ik zou de vk en je situatie uitleggen. Met de eerste echo kunnen ze het prima schatten. 4 weken verschil zien ze wel! En gefeliciteerd natuurlijk :)

Terug
Bovenaan