Hoelang zwanger?

Dag dames,

Op 19-6-2022 ben ik 5 dagen overtijd geweest. Toen volgde een menstruatie van 4 dagen. In juli was ik 13 dagen overtijd, toen negatieve testen en uiteindelijk wel ongesteld geworden, maar wel weinig.

Nu is het zo dat ik vandaag 2 zwangerschapstesten vasthield. Enige klachten wat ik had is echt om de kwartier naar de wc om te plassen en een opgeblazen gevoel. Toch zwanger zo te zien.

Nu is mij de vraag, hoe lang kan ik nu zwanger zijn? Ik ben namelijk 4 maanden al gestopt met de pil en het ontregelde wat.

Groet,
P.

https://ibb.co/C148scX

Misschien is de tussentijdse bloeding de innesteling bloeding geweest.
Lastig te zeggen hoelang je zwanger bent.

Ik heb zelf toen de digitale test gedaan van ClearcBlue die ook aan geeft hoelang je zwanger bent.

Gefeliciteerd!

Als je pas recent gestopt bent met de pil dan ben je de afgelopen maanden waarschijnlijk niet overtijd geweest, maar had je gewoon een onregelmatige cyclus door ontpillen. Of gebruikte je ovulatietesten waardoor je wist wanneer je eisprong (ongeveer) was? Lastig om nu te zeggen, ik zou je laatste menstruatie aanhouden, ook al was dat toen weinig. Tenzij je dus ovulatietesten hebt gebruikt, dan kun je het nauwkeuriger inschatten

allereerst van harte gefeliciteerd!! :)
om iets meer duidelijkheid te krijgen zou ik een clear Blue test doen met tijdsindicator, hier zal wellicht een vk ook naar vragen aangezien je het niet precies wist ( dit was bij mij wel het geval in ieder geval ) dan hebben ze iets om vanuit te gaan, tijdens je eerste echo zal het dan wat duidelijker zijn hoever je bent. 

Dat is gek want je ziet echt duidelijk twee streepjes. Zijn de testen met de streepjes vroege testen? Want sommige testen reageren op een lagere hcg waarde dan anderen. Zo kan het zijn dat de vroege al positief zijn bij een hcg van 10 en de normale pas bij 25

Ja ik vindt ze ook erg duidelijk. 
Ik had bij ons eerste kindje ook geen duidelijke cyclus meer nadat ik gestopt was met de pil. Ook helemaal geen bloeding ofzo. Ik heb toen met cb 3 + gekregen en toen de vk gebeld. Toen maar een berekening gemaakt op de laatste x sex en inschatting gemaakt dat ik toen op 6 weken ongeveer moest zitten. Aantal weken later met een echo klopte toen aardig naar de schatting van de test en de sex. Dus als je niet zeker weet kun je ook nog beetje berekenen aan de hand van je gemeenschap en dan ongeveer 2 weekjes erbij. Kun je tenminste iets tegen je vk zeggen. 
Zou idd nog ff x opnieuw testen met cb. Misschien heb je te vroeg getest of heb jij net een kapotte test te pakken. 

Terug
Bovenaan