hoelang

Ik was vorige week een paar dagen overtijd en heb een test gedaan. Deze bleek positief, ik heb toen gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik weet helaas nog niet hoelang ik in verwachting ben en de dokter ook niet. Mijn laatste menstruatie was 26 mei maar die was heel anders, korter en ook veel donkerder en en ook had ik andere pijn dan afgelopen keren. Mijn kwaatjes zoals erg moe zijn en misselijkheid zijn al veel eerder begonnen. Ik kan pas over vier weken naar het ziekenhuis voor een echo. Ik denk dat ik al langer zwanger ben omdat mijn broeken al niet meer lekker zitten en ben nu van al mijn kwaaltjes af en mijn buikje is al wat boller dan gewoon.
Graag zou ik van jullie willen horen hoe jullie dit hebben ervaren.

Groetjes jolanda
 
hoi
ik zelf was juist 2wk korter zwanger dan de berekening.
ik ging voor een termijn echo met 13wk. maar bleek dus 11wk te zijn.
het maakt niet uit als je het niet weet hoor...ze zien het op de echo.
gr. sandy 23wk
 
Zou kunnen dat je bij de laatste menstruatie al zwanger was en dat dat een innestelingsbloeding was. Dat buikje zijn je darmen die door je baarmoeder omhoog gedrukt worden, is echt nog niet je baby, die is nog zo ontzettend klein. Ik moest ook al met 6 weken positie kleding dragen omdat mijn buik ook al zo dik was geworden, maar troost je, voor je het weet loop je met een echte dikke buik waar duidelijk een baby in zit, geniet er lekker van, groetjes Martine
 
Dank jullie wel voor de reacties.
Ik vind het alleen zo raar dat de kwaaltjes nu weg zijn. Als ik de boeken lees duurt dat ongeveer twee tot drie maanden. En wil het gewoon zo graag aan mijn vrienden en iedereen die ik ken vertellen maar wil er wel zeker van zijn dat ik drie maanden of langer zwanger ben.

groetjes van jolanda
 
Terug
Bovenaan