Hoera 1 Jaar (foto's)

A

Anoniem

Guest
Gisteren was het zover...we vierden Lindy's 1e verjaardag.

De taart was niet aan haar besteed zoals je ziet. Maar vandaag een stukje tompoes geprobeerd maar ook dat was geen succes totdat ze haar poppetje erin liet vallen en aflikte. Oftewel...van een poppetje lust ik het wel, maar niet van een lepel of m'n vinger.
Snappen jullie het...ik niet!

Het was erg druk en gezellig en we hebben s'avonds ook wel even moeite gehad om haar te laten slapen. Na een powernap van 2 uurtjes (half 6 tot half 8) vond mop dat het genoeg was en was klaarwakker. Maar na ff spelen en rond 9u half 10 waren papa en mama het toch ook echt wel zat en wilden naar bed dus tja... Moppie heeft nog ff liggen kletsen en   mopperen en snachts werd ze 2x huilend wakker (maar viel vanzelf weer in slaap) dus het heeft heel wat indruk gemaakt op haar.
Ook zitten er tandjes te rommelen want de dunne stinkluiers komen zeer regelmatig langs. Dus al met al zijn we blij dat het achter de rug  is maar het was zeker een geslaagde dag!

Vandaag nog even naar Avifauna geweest met z'n 3-en ook dat vond ze  wel leuk! Mooie vogels gezien en lekker  gewandeld in het park.

Hier dan eindelijk de foto's :

Groetjes,
Sannemams

Ziet er weer echt gezellig uit. En wat een hoop kado's, leuk he als ze zo verwend worden.

groetjes Linda

Hallo,

wat een heerlijke foto's! En idd... Wat een hoop cadeautjes!! Fijn dat jullie hebben genoten!!

Liefs Debby.

Wat een leuke foto's!!! Geweldig om te zien. Wat kan ze vies kijken naar de taart, maar daar groeit ze vast wel overheen.

Groetjes van marloes

He Sannemans,

Ziet er erg leuk uit. Zal binnenkort ook de foto's van Maaike haar verjaardag plaatsen. Ik kan al wel zeggen dat ze eenzelfde loopauto en eenzelfde poppenhuis heeft gekregen. Zag het direct op de foto. Vind jou dochtertje het poppenhuis ook zo leuk. Maaike wil er nu steeds mee spelen.

Groetjes
Inge

Hoi hoi,

Ziet er erg leuk uit!!
Jennifer heeft ook de little People Huis gekregen. Gisteren gingen we de geluidjes ff uitproberen..haha zo gelachen, het duurde ff maar ze weet nu hoe de wc in het huisje werkt haha.. en als de hond en kat geluid maken moet ze helemaal lachen hihi... Je begrijpt ik lag zelf ook in een deuk...

gr. Ilone

Terug
Bovenaan