Hoera, 12 weken achter de rug!

Lieve meiden,

Even van me afschrijven hoor: vandaag is de 84e dag van mijn zwangerschap, oftewel: de 12e week zit erop! Ik voel me steeds al erg goed, maar nu helemaal omdat de meest risicovolle periode voorbij is. Ik heb tweemaal een termijnecho gehad de afgelopen weken, omdat bij de eerste echo de baby nog maar 7 weken oud bleek te zijn. Hij was nog zo klein dat hij lastig te meten was. Vorige week bij de tweede termijnecho bleken we op 11 weken te zitten. Ik ben uitgerekend op 4 mei 2009. Spannend! De echo was zo schitterend, met een hevig bewegend en zwaaiend baby'tje :)

Ik ga het deze week op mijn werk vertellen. Best een beetje zenuwachtig; mijn collega's zullen het ongetwijfeld heel leuk voor me vinden, maar ik denk dat het heel menselijk is dat ze ook meteen nadenken over het effect van een zwangerschap (verlof, minder gaan werken etc.). Onze familie en beste vrienden zijn al op de hoogte en iedereen is ontzettend blij voor ons.

Nu op naar het tweede trimester!

Veel plezier en sterkte met jullie zwangerschap, liefs,
T.

Heeey,

Van harte!! Voelt als een enorme mijlpaal he... En terecht! Geniet ervan en ik voel me sinds de 13-14 weken ook echt stukken beter gelukkig, ik geniet volop!
Hopelijk jij ook!

Idd spannend het vertellen maar fijne is dat je daarna ECHT zwanger kan en mag zijn!

Geniet, geniet en geniet!

Groetjes, Janneke

Leuk, we lopen ongeveer gelijk. Ik ben nu ook ongeveer 12 weken. We krijgen vanmiddag een 2e echo (ook al was de 1e goed, ik vind het toch weer spannend, stom hè?! ), ook omdat het kindje wat kleiner was en ook ik (en mijn geliefde ook) ga het vandaag aan mijn directrice vertellen en later deze week aan mijn collega's.
Ik sta voor de klas (bovenbouw basisschool) en ik denk dat ik het met een week of 2 ook wel aan mijn leerlingen ga vertellen Lijkt me ook erg leuk.
Ik denk dat ik het  sowieso niet meer heel lang geheim kan houden...

Goede vrienden en familie weten het al en ook hier was iedereen enthousiast. Ik vind dit wel een hele leuke periode: voor ons is het natuurlijk allang bekend, maar nu mogen we allerlei mensen ermee verrassen.
Ik vind het vooral ook leuk dat ik het deze week op ballet ga vertellen (we hebben een hele leuke groep met al meerdere jonge moeders en nog een zwangere).

Fijn he ben vandaag 13 weken en begin me ook weer wat beter te voelen. Niet dat ik veel klachten had hoor. Was eigenlijk alleen maar verschrikkelijk vermoeid. 30 okt mag ik weer naar de vk verheug me er erg op het is dan ook al weer 5 weken geleden dat we ons kindje hebben gezien.

Liefs Linda,

Terug
Bovenaan