hoera 32 weken!

... en weer een weekje om! Zo komt de grote dag toch echt langzaam weer wat dichterbij. Vandaag nog aan het werk, tot 22 april, dus ook mijn verlof komt langzaam in zicht!
Ik ben mijn grote buik al behoorlijk zat, maar goed, ik houd nog maar even vol, die kleine moet toch echt nog een paar weekjes binnen blijven!
Komend (paas)weekend gaan mijn man en ik nog even lekker samen een relax-weekendje weg, voordat de hele achtbaan weer begint! De kinderen gaan lekker twee nachtjes bij mijn ouders logeren, en wij gaan naar Brugge! Ik heb er zo'n zin in!!
Hoe gaat het met jullie, dames??

Jeetje bij jou gaat het hard ik moet nog 28 weken, maar ben dan ook pas eind juni uitgerekend.

Ik ben het "nog"niet zat en ben ook totaal nog niet bezig met mijn zwangerschapsverlof vreemd met mijn dochter was ik dat wel heel erg.
Nu werk ik ook sinds december nog maar 3 dagen, tijdens mijn vorige zwangerschap en de eerste 3 jaar als moeder heb ik gewoon fulltime doorgewerkt dat trok ik echt niet meer, (ik heb een eigenbedrijf vandaar Lucy ging ook altijd gewoon mee....) dus heb ik nu een bedrijfsleider aangenomen en werk zelf nog maar 3 dagen het gaat prima zo, ik ben al die vrijetijd nog niet zo gewend dus ik voel me nu al alsof ik verlof heb hahaha!!!!

Heerlijk een weekendje weg..... geniet er maar lekker van!

Groetjes

Oh lekker! Een paar daagjes weg! Geniet ze! En wat gaat het idd hard, hier bijna 31wk. Nog 10 echte dagen werken, ik ga op 29-4 met verlof, neem dan wel een paar vrije dagen en atv dagen op en ga officieel op 7-5 echt met verlof. Heerlijk, ben aan het aftellen.

@Mier, ik hoop voor jouw dat je niet echt nog 28wk moet ;-) Dan was je nog niet eens over de helft. Nog even volhouden hoor meis, als jij straks nog lekker thuis zit moeten wij weer aan het werk :)

Groetjes Nanda

Hee,

Alles goed hier wel. Ik ben lang niet hier geweest. Ik ben nu ook 32 weken. Buik ben ik ook zat nu. Zit thuis ivm met me bekken is echt vervelend. Lekker dat je een weekend weg gaat geniet er lekker van. De kleintjes moeten nog 8 weken ongeveer. Ben zo benieuwd. 29 april is ook mijn officiele laatste dag.  14 sept pas weer aan het werk heerlijk de tijd om te genieten van de kleine meid.

Ik wens iedereen nog fijn weekjes.

Gr,

Melis

hoi hoi,

ik moest wel lachen toen ik je topic zag. Volgens mij ben je toch wel aan het aftellen.
(ik ook hoor)
Geniet er maar lekker van dat weekendje weg met je mannetje. Nog even een keertje  samen. Dat is voor ons ook de bedoeling, maar weet nog niet waarheen.

Liefs,

Terug
Bovenaan