HOERA, BEN ZWANGER!!

A

Anoniem

Guest
Jippie, het is gelukt! Ik heb vanmorgen al om 6 uur getest, kon het niet meer uithouden en ja hoor een dikke plus bij CB! Bij de 1e een jaar moeten wachten en nu in 1 keer raak!
Ik kon het niet geloven en stond met trillende handen. Onderweg naar mijn werk gewoon zitten huilen van geluk!
Ik hoop dat iedereen hier snel zwanger is! Ik stuur alvast zwangersterretjes/straaltjes naar jullie!******
Janneke en alle anderen die binnenkort hun NOD hebben, hou me op de hoogte hoe het jullie vergaat!
Ik vind het erg spannend allemaal en vergeet bijna te genieten.

heel veel liefs voor jullie allen!

Superblije Fee Julia

Hier dan nog maar een keer.
VAN HARTE GEFELICITEERD.
en vooral blijven genieten hoor, het is toch het mooiste wat er is zón klein wondertje in je buik. Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe.
en...spring,spring,spring....ik ga alle glitters vangen.
Groeten van Miena.

hey meid

super joh gefeleciteerd!!!
geniet er maar lekker van joh

liefs kim

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! IK BEN JALOERS OP JE HAHAHAHHAHA DAT JIJ
AL KON TESTEN... mAAR IK GA JE STRAALTJES EN STERRETJES OOK OPVANGEN EN HOOP JE SNEL TE ZIEN IN DE MAAND JUNI!!!!!
GENIET ERVAN EN JE HOORT VAN MIJ NA ZATERDAG?!!!!
WEET JE MANNETJE HET AL EN HOE VOND HIJ HET???

Gefeliciteerd!!!! Echt kei leuk voor je. nou een keer niet lang wachten.
Ik veel van je gelezen op deze forum. Ben ontzettend blij voor je!!!
Geniet ervan!!!!

liefs An

hai meid,..

super joh!!!! misschien stom maar ik heb zelfs aan je gedacht vandaag hihi!!

en wat een geluk zo snel,..had je nou vandaag je NOD? en je vorige lichte positieve testen waren ook van Romed toch>?

ik denk dat het het er voor mij niet in zit,..voel me net zo belabberd als normaal een paar dagen voor mn ongi dussss,..

maar geniet ervan en hou ons op de hoogte van hoe alles verloopt!!!

dikke kus janneke

Hartelijk gefeliciteerd

heel veel succes met alles en lekker genieten
ben blij voor je
gr quinsjen

Hai allemaal,

Ik ben nu een beetje van de schrik bekomen.... . Vanavond aan onze ouders verteld. Mijn dochter droeg een t-shirt met 'grote zus'...... . Ze konden het niet geloven! Misschien erg vroeg om te vertellen, maar als het misgaat, kan ik ook steun gebruiken... .Maar goed, we zijn positief!
Mijn man is ook nog steeds erg ontdaan (in goede zin hoor, hij vindt het fantastisch en kan er gewoon niet bij!)
Janneke, ik hoop echt voor je dat het toch gelukt is hoor! Bedankt voor je steun, ik zal zeker ook aan je denken. De 9e  had je toch NOD?
En Ienie, ik hoop dat ik ook jou tegenkom bij de junimama's...! Zou leuk zijn!
alle anderen veel succes en ik blijf voorlopig hier meelezen hoor!

Veel liefs en bedankt voor jullie lieve reakties    !

Nu is het tijd voor , er wordt ten slotte hard gewerkt hierbinnen!
xxx
Fee Julia

Terug
Bovenaan