HOERA Chelsey 1 jaar (fotos)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Chelsey is gisteren 1 jaar geworden!! En we hebben een mooie dag gehad! Het weer was mooi en Chelsey vond alles leuk, de versiering, de kadootjes en de aandacht, we hebben echt genoten, hier wat foto's:

Alles mooi versiert!

de taart!

S ochtends eten in de versierde stoel en de kado's van mama en papa uitpakken.

Wie wilt er een biertje?? En zaggen jullie mijn tand door mijn lip, het is mijn eerste en precies op mijn verjaardag...maar ik heb maar heel even gehuild!

En dit zijn mijn kado's, aso he en nu vieren we het volgende week nog een keer voor mijn vriendjes en vriendinnetjes..ik word echt verwend!!!

Dikke kus van Chelsey

Gaaf he zo'n eerste verjaardagsfeest,al die leuke aandacht!!Mooie foto's hoor van een zo te zien heel erg geslaagd feest.En wat een lekkere taart en véél cadeautjes...super!!
Liefs Kitty en Tess

En nog van harte gefeliciteerd hoor!!

Dat ziet er gezellig uit! En zo te zien ben je behoorlijk verwend.
Welkom bij de dreumesclub!!

Pauline

PS even een onbeschoft vraagje..... die mevrouw die je een klein stukje ziet op de foto war chelsey een cadeautje uit gaat pakken... lijkt heel erg op een moeder van een kindje wat bij mij in de groep zat op mn vorige werk.... kan dat??

Wat heb jij veel mooie kado's gekregen zeg! En dan ook nog dat mooie weer, ik hoop dat ik dat ook over 2 weekjes heb, want dan heb ik groot feest.   In ieder geval nog proficiat, groetjes Thijs

Hoi,

Als nog gefeliciteerd! Dat ziet eruit als een super dag, met heel veel cadeautjes, je bent goed in de watten gelegt. En wat heb je mooie kleren aan, je ziet er echt super uit.

Meis op naar de 2 jaar, maak er een mooi jaar van.

Liefs Nanda en Tess

Wat heb jij mooie ogen,.. uhm,.. bedoel Kadoos gekregen!!
Leuk hoor!

Kay zv Esmé

wat een leuke foto's en die kleertjes wat ze aan heeft zijn erg schattig.

Liefs sandra

Hoi pauline,

Dat is mijn moeder, haha en onbeschofte vagen bestaan niet hoor, aan mij kan je alles vragen!!

Groetjes

Terug
Bovenaan