Hoera dat we in Nederland wonen

Ik ben gister tante geworden, ik heb een nichtje gekregen van 3800 gram geboren in Parijs.
Maar moet wel even iets delen. Mijn zus heeft een zware bevalling gehad, ze was al 42 wken, waardoor ze ingeleid werd, toen kwamen ze erachter dat kindje al vanaf 4 dagen ervoor in het vruchtwater poepte, terwijl men zus zaterdag en maandag nog controle had gehad waarbij ze zeiden dat het vruchtwater helder was. Toen kreeg men nichtje bij de persweeen problemen, haar hartslagje werd 40 dus gevaarlijk laag, waardoor men zus uiteindelijk een keizersnede kreeg.
Echt waardeloos frankrijk. Gelukkig gaat nu alles goed.
Ik vertrek van donderdag of vrijdag naar Parijs om men nichtje te gaan bekijken.

liefs nath

Gefeliciteerd met je nichtje allereerst! Wat vervelend dat het zo spannend is gebleken, je gaat er toch vanuit dat ze het écht goed in de gaten houden!?

Voor wat betreft de verschillen tussen NL en FR: ik heb een vriendin uit Parijs en zij vindt het echt ondenkbaar dat je in NL thuis kunt bevallen zonder gyneacoloog erbij of zonder standaard pijnbestrijding... Dus het is maar wat je referentiekader is. Maar goed, bij jouw zus lijkt het me toch dat ze onzorgvuldig zijn geweest en dat is ronduit vervelend!

Geniet van de kleine aanwinst straks!!!

Hee Nathalie,

Jij ook van harte met jouw nichtje :)!! Het is echt een meidenperiode :)!!
Nu aftellen tot onze eigen kleintjes er zijn, of niet soms?!

Veel plezier in Parijs ;-)

Liefs Marit

Hey Nathalie,
Gefeliciteerd met je nichtje:D
Wat een heftig verhaal zeg! Pfoeh, ik moet er niet aan denken! Gelukkig is het goed afgelopen.
Veel plezier in Parijs en geniet ervan:D

Liefs rosan

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!
Pfff, dat zullen spannende momenten geweest zijn voor je zus... Gelukkig is alles goed gekomen.
Veel plezier in Parijs, geniet ervan!

Liefs Elin

He meiden dank jullie wel.
Ik zal dus vanaf morgen zelf niet actief zijn op het forum hahaha. Maandag weer. Voordat ik zelf te horen krijg waar ik ben hahaha.

liefs

Terug
Bovenaan