hoera de tweeling is geboren

goedemorgen dames

ik kom even vertellen dat onze tweeling is geboren Romy 1640 gram en Nigel 1888 gram ze zijn met 32+2 dagen geboren afgelopen donderdag braken de vliezen van romy ik naar het ziekenhuis en ze legde me gelijk aan de weeenremmers omdat ze het wilde rekken tot 34 weken vrijdag om 12.00 begonnen de weeen ondanks de weeenremmers ik werd overgeplaatst naar een ander ziekenhuis omdat het ziekenhuis waar ik in lag de kindjes niet konden opvangen omdat ze zo klein waren daar aangekomen weer weeen remmers gekregen maar dit hielp niet meer ik kon volgens de gyn op de normale manier bevallen alleen wilde ik dit niet omdat de bevalling van naomi naar boven kwam gelukkig begrepen ze dat en mocht ik kiezen dus ik heb voor een keizersnede gekozen dit is allemaal goed verlopen de kleintje shaalde gelijk zelf adem dus ze hoefde niet aan de beamdeming de volgende dag werden we weer overgeplaatst naar een ander ziekenhuis omdat de babies deze speciefieke zorg niet nodig hadden omdat ze het zo goed deden en nu gaat het nog steeds super met ze en groeien goed.

mijn zus die ook zwanger was van een tweeling lag ook al in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen en 2 cm ontsluiting mijn zus is inmiddels ook bevallen  en gisteren werd ook zij en de kindjes overplaatst naar het ziekenhuis waar onze kanjers liggen nu ligt de couveuse kamer vol met onze kindjes dit  is echt heel bijzonder hebben we gemerkt hahahahhahahah   ik zal even een paar foto s neer zetten van onze kanjers hahaha ik hou jullie op de hoogte

onze mooie kanjers

links  Romy en rechts Nigel

trotse grote zus en trotse papa die de kindjes liet zien aan haar

groetjes melanie

Wat een mooi verhaal! Van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Ik hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan en dat ze snel lekker met pappa,mamma en grote zus mee naar huis mogen!

Groetjes van Cissy

Van harte proficiat met jullie twee ontzettend gave, mooie kindjes!! En wat bijzonder dat uitgerekend jouw zus op bijna hetzelfde tijdstip ook een tweeling heeft gekregen!! Het lijkt me ontzettend gaaf om zoiets samen met je zus te kunnen delen!

Die foto waar ze samen op staan is zo vertederend, prachtig gewoon.

Geniet van je gezinnetje en hopelijk mogen jullie snel allemaal naar huis!

Groetjes Fonske

Gefeliciteerd!!

Wat klein inderdaad, maar wat een mooie foto die met z'n tweetjes!!!

Toevallig dat je zus ook bevallen is nu, en dan met 4 kinderen op de kraamafdeling, kun je wel fijn dit samen beleven!

Elise mv Merel en Thomas

Van harte proficiat met jullie prachtige kindjes!!
Hoe bijzonder..

Toevallig is mijn schoonzus vorige week ook bevallen van een tweeling óók met 32 weken en het ging precies hetzelfde als bij jou..
Haar zoontjes liggen nu nog in het ziekenhuis in Rotterdam. Jullie toevallig ook?

Laat je nog maar even lekker verwennen en geniet maar van deze wondertjes!

Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen

Terug
Bovenaan