HOERA!!! De twijfels zijn voorbij, deze zomer gaan we voor een derde!!

A

Anoniem

Guest
Hai,
Zoals de titel al zegt, wij gaan voor een derde. Zoals het er nu naar uitziet gaat in juli 2008 de pil weer de prullenbak in! Wij hebben al een zoontje van drie en een meisje van 9 maanden. Zijn er meer dames die voor een derde gaan?
liefs meisje 75

Hoi! gefeliciteerd met jullie beslissing! Wij gaan ook voor een derde,had er al een topic voor geopend nadat ik had gezien dat er al 1 bestond,dus nu zijn er 3 hahaha!
Ik laat over 2 weken de implanon weghalen en dan gaan we er weer voor! Hoop dat het wat sneller gaat dan bij nr. 1 en 2 wat daar duurde het 9 maanden bij voordat ik zwanger was..

Jullie gaan er dus in de zomer weer voor..spannend hoor!!

Hoi meiden,

Ook wij zijn bezig voor de derde. Wij zijn in februari gestopt met de pil en in maart voor het eerst echt begonnen. Wij hebben 2 jongens van 3 en 1 jaar! Bij de eerste 2 was ik elke keer gelijk zwanger. Zelf heb ik het gevoel dat het dit keer wat langer gaat duren. Ik ben afgelopen week ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde. Wordt weer een spannende tijd.

Gr.
Baby09

Hoi,

Ook hier gaat de pil in juli de prullebak weer in. Eerst gaan we 4 juli trouwen en dag proberen we te klussen voor een tweede wondertje. Eva is dan nog net geen jaar (11-08-2007) Vind het nu alweer spannend en jij? Hopelijk zijn we gauw weer zwanger want, ik vond het heerlijk.

Liefs Linda,

Zo wat een reacties! Ik had niet ver genoeg terug geezen wozzy, dus idd de derde topic ach ja... Spannend baby 09 jullie zijn al echt bezig! Ik was ook iedere keer teleurgesteld als ik ongesteld werd en wij waren nog wel in de bevoorrechte positie o bij alle twee binnen drie maanden zwanger te raken, op dan maar naar de volgende ronde. Wat een leuk vooruitzicht Linda! Wordt het een bruiloft met alles erop en eraan of houden jullie het beschaafd? Wij zullen de pil wel ongeveer tegelijk in de prullenbak gaan gooien, bij ons zal het rond juli zijn. Dan is onze dochter 1 jaar en ik vind het toch wel handig als ze met de geboorte van haar broertje of zusje kan lopen. Ik vind het wel fijn om het hier te kunnen delen, want in onze omgeving denkt iedereen dat wij 'klaar'zijn haha.

Hahaha de bedoeling was om het bescheiden te doen maar, dat is niet gelukt. We hebben een kerkje afgehuurd en er komt een band spelen. Ook heb ik al een mooie jurk . Nou ja ik hoop dat het gauw juli is .

Liefs Linda,

Zo weer een tijdje geleden, thuis was computer kapot en op het werk weinig tijd om ongezien even te lezen en te reageren. Gister met mijn man over de derde gehad en het begint al weer echt helemaal echt te worden zeg maar. Ik ben benieuwd of ik tot juli kan wachten, we zullen wel zien....

Terug
Bovenaan