Hé hé, het kost veel moeite maar er zit nu toch echt een klein puntje in Linde's mondje.
Na dagen van 5 naar 3 flessen en dan nog niet leegdrinken hebben we de oorzaak gevonden.
Mijn meisje is nog steeds erg onrustig en het drinken minimaal maar dat komt vast wel weer. Manlief was vrijdag wel even op het cb geweest omdat ze ineens superweinig dronk maar zei zeiden dat ze dan gewoon niet meer hoger had.
Nou daar geloof ik dus niet zo in, ik denk dat het tandje de oorzaak is.
Ik hoop dat ze snel weer een beetje zichzelf is en dit niet bij ieder tandje gaat gebeuren
(aaaaaahhhhhhh!!!!!!) maar ze heeft nu ook zo'n gek schema:
06:30 fles van 200ml
12:00 fles van 200ml
17:00 fles van 200ml
21:00 fles van 200ml
De flessen gaan niet helemaal leeg en fruit en groenten wil ze al helemaal niet, vind het erg lastig zo.
Ondanks alles wel weer een mijlpaaltje bereikt, erg leuk.
Zijn er meer kindjes met tandjes die daardoor zo slecht zijn gaan eten/drinken???
groetjes Danielle.
oh ja, Linde is nu 5,5 maand oud.
Na dagen van 5 naar 3 flessen en dan nog niet leegdrinken hebben we de oorzaak gevonden.
Mijn meisje is nog steeds erg onrustig en het drinken minimaal maar dat komt vast wel weer. Manlief was vrijdag wel even op het cb geweest omdat ze ineens superweinig dronk maar zei zeiden dat ze dan gewoon niet meer hoger had.
Nou daar geloof ik dus niet zo in, ik denk dat het tandje de oorzaak is.
Ik hoop dat ze snel weer een beetje zichzelf is en dit niet bij ieder tandje gaat gebeuren
(aaaaaahhhhhhh!!!!!!) maar ze heeft nu ook zo'n gek schema:
06:30 fles van 200ml
12:00 fles van 200ml
17:00 fles van 200ml
21:00 fles van 200ml
De flessen gaan niet helemaal leeg en fruit en groenten wil ze al helemaal niet, vind het erg lastig zo.
Ondanks alles wel weer een mijlpaaltje bereikt, erg leuk.
Zijn er meer kindjes met tandjes die daardoor zo slecht zijn gaan eten/drinken???
groetjes Danielle.
oh ja, Linde is nu 5,5 maand oud.