Hoera een tandje!!!!

Hé hé, het kost veel moeite maar er zit nu toch echt een klein puntje in Linde's mondje.
Na dagen van 5 naar 3 flessen en dan nog niet leegdrinken hebben we de oorzaak gevonden.
Mijn meisje is nog steeds erg onrustig en het drinken minimaal maar dat komt vast wel weer. Manlief was vrijdag wel even op het cb geweest omdat ze ineens superweinig dronk maar zei zeiden dat ze dan gewoon niet meer hoger had.
Nou daar geloof ik dus niet zo in, ik denk dat het tandje de oorzaak is.
Ik hoop dat ze snel weer een beetje zichzelf is en dit niet bij ieder tandje gaat gebeuren
(aaaaaahhhhhhh!!!!!!) maar ze heeft nu ook zo'n gek schema:
06:30 fles van 200ml
12:00 fles van 200ml
17:00 fles van 200ml
21:00 fles van 200ml
De flessen gaan niet helemaal leeg en fruit en groenten wil ze al helemaal niet, vind het erg lastig zo.
Ondanks alles wel weer een mijlpaaltje bereikt, erg leuk.
Zijn er meer kindjes met tandjes die daardoor zo slecht zijn gaan eten/drinken???

groetjes Danielle.

oh ja, Linde is nu 5,5 maand oud.

Leuk het 1e tandje. Mijn kinderen hebben er altijd weinig last van gehad. Maar ze kunnen er behoorlijk ziek van zijn...spuitluiers, koorts, rode bolle wangen, oorpijn....dus slecht eten zal er ook vast bij horen

Hoihoi,
Wat een mijlpaal weer he,het gaat veeeel te snel allemaal,of niet dan?!
Ik kan je geen tips geven over het slechte eten maar als ze veel last heeft van het doorkomen van een tandje(jengelig,rode wangen etc),is chamodent een echte aanrader,het is van vsm,dit kun je gewoon bij de drogist halen.
Groetjes Tanja

Hoi!!!
Linde heeft net om 10:30 zomaar weer een flesje op, wel 60ml over maar toch, wie weet komt er weer een ritme aan.
Bedankt voor de Chamodent tip maar ik ben niet zo'n fan van de VSM middelen, had er bij Roos geen resultaat mee, maar ik gebruik nu Dentinox en dat werkt super.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan