Hoera een Zoon.

Op Donderdagavond 5 mei begonnen bij mij de weeen.
Eerst wist ik ook niet helemaal zeker of het de echte weeen waren aangezien het me eerste is.
Toch maar rond half 12 de verloskundige gebeld.
Die kwam kijken en wat bleek baarmoederwand was al verweekt en had 1 cm ontsluiting.
Kort nadat de verloskundige wegging werden de weeen ook heftiger.
Hij is eerst maar weer weggegaan en als het erger werd kon ik weer bellen.
Om half 3 snachts ging het niet meer, weer gebeld en toen mochten we naar het ziekenhuis ( zou poliklinisch bevallen) rond 4 uur in het ziekenhuis en aan de ctg. volgens de zuster had ik mooie weeen en ook de ontsluiting vorderde goed. op een gegeven moment zelfs 2 cm in een uur.
Uiteindelijk kwam ik tot 6 cm ontsluiting en toen hield het op.
ze hebben nog mijn vliezen gebroken maar dat hielp ook niet. op een gegeven moment was het al half 4 smiddags en nog steeds flink in de weeen.
Toen hebben ze maar de gyneacoloog gebeld omdat ze het niet helemaal vertrouwden.
Die kwam kijken en nog 5 min later stonden 5 man om mijn bed heen.
Werd direct naar de o.k. gebracht en kreeg een spoedkeizersnede.
De kleine man bleek niet goed te liggen en zijn navelstreng zat dubbel en strak om zijn nekje.
Uit eindelijk is het goed gekomen en om 15.52 op 6 mei kwam onze zoon Ryan gezond op de wereld.
Nu kunnen we heerlijk genieten.

Gefeliciteerd met jullie zoon!
Pff wel een zware bevalling geweest als ik dat zo lees zeg. Hopelijk gaat alles goed met jullie en genieten jullie nu van jullie mooie gezinnetje.

Liefs

Jeetje meid wat een verhaal zeg!
Gelukkig is alles goed uitgepakt, leek het zo mooi te beginnen, zo zie je maar weer het kan toch plots anders lopen.

Hoop dat je een fijne kraamtijd hebt gehad, nu lekker genieten van jullie zoontje! Leuke naam!!!

Liefs Butterfly (juni-mama)

Hoiii,

Bedankt voor alle leuke reacties.

Jaa het ging toch allemaal anders als gepland.
Toch maar geluk gehad en achteraf blij dat ik voor het ziekenhuis heb gekozen.

Vond het wel jammer zoals het gelopen is, ik was al zo suf omdat ik al zolang in de weeen lag dus heb er ook niet heel veel van meegekregen toen ze hem haalden.
Toen ze hem hebben gehaald heb ik hem ook maar heel even gezien en toen is mijn vriend met hem weggegaan en werd ik naar de verkoeverkamer gebracht.
Na lang zeuren mocht ik ze zien na 3 kwartier.
Ze wouden eerst dat ik bijkwam en even ging rusten, maar ik wou persee eerst mijn kindje zien.

Ik was ook eigenlijk pas 15 mei uitgerekend.

Toen hij eruit kwam was hij ook al helemaal schoon en volgens de kinderarts vond hij het ook meer een kindje dat al overtijd was.

Kan echt raar lopen, het is goed gegaan gelukkig.
De kraamtijd zit eral weer op, jeetje de tijd gaat echt snel voorbij zogauw ze geboren worden.
Eerst kon ik niet wachten tot zover het was en morgen is hij alweer 2 weekjes.

Voor iedereen die nog moet bevallen, wens ik een fijne bevalling toe.

Terug
Bovenaan