Hoera, eindelijk een tand! Of nee... het zijn er twee!

We hadden er al vele grappen over gemaakt:
Jeetje, wat kwijlt ze veel - ze krijgt zeker een tand!
Goh, ze heeft koorts - zou ze tandjes krijgen?
Aha, een spuitluier - tandjes!

Maar neehoor, wat het ook was, geen tandjes...
Niet dat we erop zaten te wachten, hoor, maar het was inmiddels wel duidelijk dat ze wat tanden betreft een laatbloeier zou zijn.

Ik geloof wel dat ze dat meteen wil gaan inhalen, want nu, met ruim 9 maanden, krijgt ze niet alleen haar eerste tandje, maar meteen ook haar tweede. Ze komen gewoon tegelijk! Wel zo gezellig :)

Haha, leuk dat ze nu ook tandjes krijgt! Het ziet er zo grappig uit:D.

Hier met ruim 9 maanden 4 tandjes.. en het kwijlen en bijten begon weer opnieuw, dus gister kijken.. en ja hoor, boven komen er aan beide kanten naast dr 2 tanden weer 2 door.. Ik geloof nu dat ik helemaal blij ben dat ik bijna borstvoeding af ben:p.

Wat super!! Lief he die kleine tandjes. Ons manneke is nu 9 maand en kreeg er eerst 4 onder en even later 4 boven. Dat scheelt in ieder geval een hoop gekwijl haha.

hier gaat het kwijlen en de spuitluiers aardig door.maar niks geen tandje te zien. volgende week alweer 10mnd oud.ik wacht al 2mnd op het 1e tandje ;-)) ben benieuwd.

Ook hier nog niks te zien.. Nu sinds zaterdagavond dunne luiers met wat slijm, maar vraag me af of dat tandenluiers zijn! Wel veel vingers in de mond en weer kwijlen.. We wachten maar gewoon af!

Terug
Bovenaan