hoera eindelijk verlof

A

Anoniem

Guest
hoi dames

Vanaf morgen officieel met verlof ,heerlijk,begint  nu echt op te schieten die laatste weekjes.vandaag weer fysio gehad en heb er echt wel baat bij dus das ook mooi he .kunnen we toch nog wat genieten van het verlof.wie ook al met verlof?gr wendy 33,wk

Haha, nou geniet er heerlijk van meid!
Kan je eindelijk beginnen aan de 100.000 dingen die je in je hoofd hebt om te doen.
Tenminste volgens mij hebben alle zwangere vrouwen dat voordat ze gaan bevallen ;o)

Inmiddels zitten er hier al weer 3 weken op!
Nou groetjes!!!!!!

Heerlijk he, nog ff een paar weekjes uitrusten en bijkomen. Ik ben alweer 2 wkn met verlof, de tijd vliegt voorbij! Vorige keer had ik allerlei klusjes laten liggen voor tijdens mijn verlof en toen had ik het nog zo druk met van alles en nog wat. Nu heb ik alles lekker al klaar en kan dus echt heerlijk ontspannen genieten van de laatste weekjes.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Hoi hoi!

Lekker he?! Wat meer tijd voor jezelf! Ik heb ook eindelijk verlof, dus geen weekenden meer werken, maar wat meer tijd om samen met mijn partner door te brengen. Laatste weekies met zn 2-tjes!
Ik vind het trouwens wel heel erg moeilijk om rustig aan te doen en lig 's avonds nog steeds uitgeteld in mijn bedje, maar ja, ik geniet er wel van!

Groetjes Marleen, 34wkn + 2dgn

Ja!!! Heerlijk, he. Heb er hier inmiddels al 2 weken op zitten maar ik heb ook nog vakantiedagen opgenomen dus heb in het totaal iets van 22 weken verlof. Vind dat ook wel lekker, hoor. Heb er ook nog een kleintje van 2,5 rondlopen die ook heel wat aandacht opeist. Zo kan ik alle tijd nemen om de aandacht en tijd goed te verdelen. En straks natuurlijk ook wanneer de kleine erbij is.

Mams79
34 wkn en 5 dgn

Terug
Bovenaan