HOERA!!!! Evi is vandaag jarig!

A

Anoniem

Guest
Hèhè, het is zover...
Ook al heb ik er voor mijn gevoel toch een beetje tegenop gezien, je kunt het niet tegenhouden.. En nu is het dan zo ver, Evi is vandaag jarig!

Ik heb haar vanmorgen wakker gemaakt door met een kaarsje en zingend haar kamertje binne te komen, ze vond het prachtig!
Nu hebben we zaterdag haar feestje al gevierd en zijn we gister met mijn ouders naar de dierentuin geweest, maar vandaag is het toch voor de echies!

Haar vader en ik zijn  sinds 1 januari uit elkaar, maar hij komt vanmiddag en dan gaan we met zijn drietjes een mooi verjaardagscadeau uitzoeken en samen eten. iemand nog ideetjes trouwens?
Ze eet alleen nog maar potjes van zes maanden, zodra het hartig is wil ze niets van stukjes weten.. Misschien maar poffertjes bakken, die lust ze vast wel!

Wat een mooi jaar is het geweest he, met die kleintjes!

Hoi,

Gefeliciteerd met evi d'r 1e verjaardag.
Maak er een fijne dag van samen.
En geniet er van.

Liefs marielle

Hoi Lonka,

Gefeliciteerd met de allereerste verjaardag van Evi!

Een heel fijne dag toegewenst en dat ze maar lekker verwend mag worden door haar ouders.

Ik heb helaas geen tips voor je voor haar , ik ben zelf ook druk bezig met  verzinnen voor Isabelle haar verjaardag 5 april.

Liefs Monica

heyhey

allereerst natuurlijk: van harte gefeliciteerd :D:D:D

misschien ben je al weg, om een kado uit te zoeken, zo niet, heb ik hier een hele goede aanrader:

een loop/duwstoeltje. waar ze op kan zitten, maar ook achter kan lopen. en natuurlijk t liefst iets waar geluid bij zit!

nathalia heeft hem gisteren gehad en is er helemaal verliefd op! heb er geen kind aan hahahahahaha

wel naar om te horen dat de papa en jij uit elkaar zijn. maar als ik   t goed begrijp hebben jullie in ieder geval geen knallende ruzie (omdat hij mee gaat)

nou meid, maak er een hele leuke dag van!

liefs, do

Van harte gefelicteerd met jullie dochter!!

Je vroeg nog tips voor een cadeau, weet niet of je al weg bent.. maar wij hebben voor onze dochter een cd-speler gekocht, als je z'n neus indrukt gaat het plaatje draaien, verschijnt er een dier en dan wordt er een liedje gezongen, aan de zijkant zit een knopje en wordt gezegd wat voor dier het is, en het geluid erbij..

Ze krijgt het over 2 weken van haar broer, dan wordt onze kleine dame ook alweer een jaar!!

Fijne middag!!

Groetjes,

Suus

Hee,

van harte gefeliciteerd met de 1ste  verjaardag van Evi!!!
Maak er een onvergetelijke dag van!
Veel plezier vandaag!

Groetjes Chantal mama van Noa 1 jaar

GEFELICITEERD!!!!!

Het is vast een onvergetelijke dag geweest.

Liefs Trudi

Gefeliciteerd!
Is het avondeten nog gelukt?
Is een tip (misschien een beetje raar) niet bijv. door precies te maken/koken wat ze als potje van je krijgt?
Ik heb 3 kids, dus mijn jongste krijgt geregeld een potje, schamen hoef je je er echt niet voor hoor.
Maar stel dat je een potje pasta bolognese koopt, probeer dat dan eens zelf te maken, niet te moeilijk maken hoor, groente  blenderen, sausje erbij, spaghetti erbij...wie weet hoe ze hier op reageert...
Succes!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan