Hoera! Fìry is geboren

Hallo meiden!
Zondag 14 juni (dé uitgerekende dag) is Fìry geboren!

Zaterdag in de ochtend verloor ik steeds wat vruchtwater. s Avonds begonnen de weeen maar die waren niet heel regelmatig. Omdat de vliezen meer dan 24 uur gebroken waren moesten we zondag ochtend naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje. Alles was in orde en we moesten eigenlijk weer naar huis om aan het einde van de dag weer terug te komen voor een nieuw hartfilmpje. Omdat ik het niet zag zitten om heen en weer te rijden met die weeen mochten we ook nog wel even blijven.
De weeen werden gelukkig na een tijd regelmatiger en heftiger en na een weeenstorm had ik volledige ontsluiting. Na 10 minuten persen is Fìry om 15.25uur geboren.
Omdat ik langer dan 24uur gebroken vliezen had moest ik twee dagen in het ziekenhuis blijven. Gisteren aan het einde van de middag zijn we thuis gekomen.

Fìry is een heel rustig meisje. Ze slaapt lekker tussen haar voedingen door.
Ik ga weer even genieten en kom snel weer even langs om foto's te plaatsen en te reageren op de andere berichtjes.

Meiden, geniet van jullie kleintjes of sterkte met de laatste loodjes!

hoi! Gefeliciteerd met jullie meisje!!! wat een aparte naam! hoor je niet zo vaak toch? wel grappig en niet zo standaard!! leuk! ben benieuwd naar de foto....!! nou geniet ervan!

Wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Je verhaal lijkt erg op het verhaal van mijn eerste   bevalling; heel herkenbaar dus.

Geniet van jullie gezin!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Mooie naam! Heeft die een speciale betekenis?

Wel fijn hè dat je weer lekker thuis bent. En wat een verwennerij dat het zo'n lekker rustig meisje is. Ik hoor vaak wel anders.

Liefs,

Terug
Bovenaan