HOERA! Goede echo gehad!

Hallo dames!

Erg goed nieuws van mij! We hebben vanochtend een echo gehad en ik kan nu heel trots vertellen dat ik alweer ruim 12 weken zwanger ben van ons 3e kindje! Hoera! Alles zag er weer heel goed uit gelukkig, wat zijn we blij! En wat heerlijk dat nu iedereen het mag weten! :)
Ook al gebeurd er hier niet meer zo heel veel, wilde het toch nog even vertellen!

Jeeeej!!!!

Gefeliciteerd hoor! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap!!! (duurt nog ff maar laat het het tegen die tijd wel ff weten als het geboren is) hhaahhah.

X

Dank jullie wel! :)
Dolfijn, de oudste is van 23-04-10 en de 2e van 06-06-2011. Tussen hun zit ruim 13 maanden.
Als nmr 3 komt zijn ze ong. 2j5m en 1j4m. Gezellige bende dus! En ja, het is bewust.. Haha. Blijkbaar is dat heel vreemd want bijna iedereen vraagt dat! En dan op zo'n manier dat ze eigenlijk bedoelen, zal wel een ongelukje zijn..
Gelukkig kan ik daar om lachen, wij zijn er heel blij mee!

Gefelicteerd! Voor die kids juist hartstikke leuk dat er weinig leeftijdsverschil is.
Ik krijg de vraag ook vaak hoor, of het wel gepland is. JA dus. Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die het wel snappen.
Wij hierna ook nog graag een 3e en die zal (als het aan ons ligt en moeder natuur meewerkt) ook geen jaren later komen.

Geniet er lekker van!

Terug
Bovenaan