Hoera....het is raak!!!!

A

Anoniem

Guest
Ja, ja het is echt waar, ik ben zwanger. Ik kan het bijna niet geloven.
De hele week had ik al wat gespannen borsten en hoofdpijn (iets wat ik normaal nooit heb). Daarnaast bleef de echte ongi buikpijn uit. Ik volede wel wat steken en een raar gevoel. Mijn Nod is pas over twee dagen maar vanmiddag heb ik in een opwelling tijdens mijn lunchpauze toch maar een test gekocht. En ja, als je die eenmaal gekocht hebt dan branden ze in je tas. Dus meteen maar gedaan en ja hoor, twee streepjes. Daarna had ik op mijn werk nog een vergadering maar daar kwam natuurlijk niets van terecht. Ik heb het idee dat iedereen het aan mij kan zien.......

Bedankt voor alle berichten en adviezen en ik hoop jullie allemaal snel tegen te komen op het zwanger forum.

Annette

het Annet,
Van harte meid.
Jij durft...op je werk testen....
geniet er maar lekker van he en veel plezier met inlichten van je mannetje

Danielle

Hey Anette..

Van harte meid!!

Ik heb ook gisteren getest terwijl mijn nod pas morgen is en had ook twee streepjes!!! Wanneer is jou uitgerekende datum?
Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 24 mei 2006

liefs Bats

Hoi Bats,

Dank voor je berichtje, volgens mij ben ik ook op 24 mei uitgerekend. Wat lijkt dat nog ver weg...

Annette

Jah erg he? Voor mij mogen de eerste maanden snel voorbij zijn.. Hoop echt dat het goed mag gaan..

liefs Bats

Hoi Annette

Dit moet een geluksmaand zijn. Wat een hoop weer.
Meid, van je naamgenootje, onwijijijijs gefeliciteerd. Ik hoop dat het in de naam zit, dan ga ik gauw mee om op het volgende forum ook lekker verwarring te zaaien. hahaha
Hee, geniet er lekker van he!!??

Veel liefs Annet(te)

Van harte en tot op het mei fourm!! Wordt gezellig daar!!

Groetjes
CIBI (uitgeteld op 18 mei)

Hai Annette, van harte gefeliciteerd meid! Wat een geweldig nieuws. Veel plezier op het mei2006 forum. Ik hoop je volgende week te volgen naar het juni2006 forum. Geniet van je zwangerschap, het gaat zo snel voorbij! Groetjes Kora

Terug
Bovenaan