hoera hoera hoera!!!!!

hey meiden

even iets wat hier eigenlijk niet op t forum hoort, maar wilde het toch vertellen hahahha

wij gaan 22 mei in ondertrouw!!!!!!!!!!!!!!!
22 mei wordt dan gelijk de datum afgesproken waneer we gaan trouwen. op het stadhuis in rotterdam.

t wordt niet heel groots, maar groot genoeg voor ons.
heb altijd geroepen dat ik een groot feest wilde geven enzo.
dat gaat nu dus niet gebeuren.
zie t gewoon niet meer voor me.
iedereen die ons aan loopt te gapen als we "verplicht" de taart aan moeten snijden.
"verplicht" de eerste dans moeten doen enz.
plus t feit dat wij absoluut geen nachtbrakers zijn, en je ook niet kan zeggen: jongens, het is 22.00 uur, jullie moeten naar huis want wij willen slapen hihihihihihihi.
en ik wil niet dat mijn bruiloft geen stresdag wordt.
wat je al snel hebt.

dus wij gaan sochtends trouwen, daarna de fotoshoot, daarna naar huis dan kunnen de kids slapen en wij ff lekker rustig aan doen, daarna omkleden en uit eten met de naaste familie.

huwelijksreis willen we niet met zn 2tjes.
dus we gaan een weekje ofzo lekker met zn 4tjes weg.
gewoon in eigen land, aangezien de jongste dan nog niet al haar prikjes heeft gehad, en ik dus niet naar het buitenland wil.

de bruiloft wordt als t goed is ergens in september.
maar dat horen we dus 22 mei.

ben zo gelukkig gewoon hahahaha.
2010 is voor ons een top jaar.

nathalia die zo ontzettend lief is, onze 2e meid, die we verwachten begin juni en dan nog eens trouwen ook. *zucht..... i'm in heaven*

wilde even mn blijdschap met jullie delen hoor hahaha.

liefs, do

meis
super top van Harte Gefeliciteerd met jullie toekomstige huwelijk idd een topjaar voor jullie he(L)verdien je ook.....we horen hier wel wanneer jullie dag is

geniet ervan

liefs xx

meis
super top van Harte Gefeliciteerd met jullie toekomstige huwelijk idd een topjaar voor jullie he(L)verdien je ook.....we horen hier wel wanneer jullie dag is

geniet ervan

liefs xx

Leuk hoor. Lekker een bruiloft die bij jullie past, zodat het jullie dag wordt. Leuk dat jullie meiden erbij zullen zijn.
Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan